Beoordeeld op 18 oktober 2021

Na ons 20ste bezoek aan Hotel Invisa Cala Blanca met ons gezin in september ben ik wederom tot dezelfde conclusie gekomen. Dit hotel is het perfecte hotel voor een gezin dat samen wilt genieten van een rustgevende vakantie. Zelfs nu als gezin met volwassen kinderen is dit hotel aan te raden, er is voor alles wat wils. Kamers en hotel zelf zijn altijd netjes verzorgd, het personeel is vriendelijk en behulpzaam & er is altijd lekker eten in het restaurant te vinden! Wij genieten van elke vakantie hier, met bijna nooit iets aan te merken aan het hotel.

Datum van verblijf: september 2021
Alba Noguera, Marketing van Invisa Hotel Club Cala Blanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2021

Lieber Gast

Wir bedanken uns für Ihren Besuch und Ihre lieben Worte über unsere Hotelanlage und das Personal.

Es war eine wahre Freude zu wissen, dass Sie und Ihre Familie einen schönen Urlaub hatten.

Wir möchten uns auch noch einmal für Ihre Worte zu allen Aspekten des Hotels und des Personals bedanken. Wir arbeiten hart, um unser Bestes zu geben, um unsere Kunden glücklich und komfortabel zu machen.

Herzliche Grüße

Beoordeeld op 18 oktober 2021

Super vriendelijk personeel die er alles aan doen om jouw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Zowel bij de receptie als bij het restaurant. Heerlijk vers eten dat continu wordt bijgevuld. We waren hier voor de 2e keer, maar komen zeker nog een keertje terug. Als reisagent kan ik dit hotel zeker aanbevelen.

Kamertip: de kamers uitkijkend over de zee zijn het mooiste.
Datum van verblijf: augustus 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken

Lieber Gast

Herzliche Grüße

Beoordeeld op 29 augustus 2021 via mobiele applicatie

Wij zijn hier met 2 kindjes van 6 en 3 een week op vakantie geweest. Het was in 1 woord heerlijk! We zaten all-inclusive. Eten en drinken was erg goed, zelfs ijsjes zoals mini magnum, calypo waren inbegrepen. animatie was leuk en het huisje was prima!

Datum van verblijf: augustus 2021
Alba Noguera, Marketing van Invisa Hotel Club Cala Blanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2021

Beste klant

Hartelijk dank voor uw opmerkingen.

We zijn blij dat je ervan genoten hebt.

We nemen nota van al uw opmerkingen, die ons helpen om onze service voor de toekomst te verbeteren.

Aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen als je terug wilt naar Ibiza.

Het beste

Beoordeeld op 3 augustus 2021 via mobiele applicatie

We hadden een prachtige moderne kamer met zeezicht en ruim terras. Heel netjes en verzorgd. Zeer vriendelijk personeel Er zijn verschillende zwembaden aanwezig. Je kiest zelf of je liever rustig ligt, of met animatie. Ook het zwembad met de piratenbood is een échte aanrader voor kinderen. Uren speelplezier gegarandeerd. De baai is eerder klein. Let op! De stoelen en parasols dien je extra te betalen aan het strand. Qua maaltijden hadden wij een voorkeur voor het (buiten)restaurant met zicht op zee. Het eten werd mooi en creatief gepresenteerd en was héérlijk. Je diende het alleen op voorhand te reserveren. Het buffetrestaurant was drukker. We huurden vanuit het hotel een wagen om Ibiza te verkennen. De wagen is wel noodzakelijk, daar je in zeer rustige omgeving verblijft. Voor ons gezin was dit ideaal, rustige omgeving als verblijfplaats en de drukte opzoeken als je er nood aan hebt.

Datum van verblijf: september 2020
Alba Noguera, Marketing van Invisa Hotel Club Cala Blanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2021

Guten Morgen

Es freut uns sehr zu hören, dass Sie Ihren wohlverdienten Urlaub genossen haben. Wir werden Ihre nette Nachricht an unser Management-Team senden, das sich über Ihre Worte freuen wird.

Wir werden Ihre Kommentare zum Hotel berücksichtigen. Wir hören immer gerne unsere Gäste, um uns zu verbessern.

Wir würden uns freuen, Sie wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen!!

Bis bald und herzliche Grüße

Beoordeeld op 30 juli 2021

Wij verbleven 1 TM 8 juni in kamer 603 in punta grossa oma, moeder en dochter. Vanuit de kamer prachtig uitzicht op de bergen en het zwembad. De kamer schoon, groot genoeg en modern. De bedden vonden 2 van de 3 wat de hard maar na melding bij de receptie stonden er binnen een uurtje 2 extra toppers voor de deur en hebben wij heerlijk geslapen. Wij kwamen om 13 uur aan en konden gelijk onze kamer in. Ook konden wij gelijk gebruik maken van de allinclusive , wat erg fijn was want wij zijn in andere hotels wel anders gewend.
De omgeving is prachtig om te wandelen, erg rustig . In de buurt zijn 2 beach restaurants en wat winkels, erg goedkoop in vergelijking met de rest van het eiland.
Het hotel organiseert een bus reis naar ibiza stad vrijdag avond waar wij op advies van de Nederlandse Juul bij la bodega zijn gaan eten. Heerlijke tapas en erg goedkoop ( wel reserveren van tevoren) . Op zaterdag zijn wij met de hotel bus naar de hippie markt geweest ( ook een aanrader) . Beide zijn de dag van te voren bij de receptie te reserveren.
Van het eten maakte wij meestal alleen in de ochtend en avond gebruik en vonden wij prima, het dessert buffet uitzonderlijk goed met diverse soorten rijp fruit, chocolade fontein, taartjes enz enz. Ook het sallade buffet met kazen vis groenten ed was zeer uitgebreid en goed. Wanneer je de dag van te voren aangeeft dat je een lunchpakket wilt staat dit de volgende dag bij het ontbijt voor je klaar ( water fruit broodjes koekjes en pakje fruitsap)
Via het hotel een aantal dagen een auto gehuurd om de rest van het eiland te zien. Dit vonden wij wat duur, de sevice er omheen was goed. Wij hebben cala vincente , portinatx en het hippie trommelstrand bezocht . Allemaal in het noorden en zeer de moeite waard.
Richting het zuiden de drukkere en vooral duurdere stranden en beach clubs, leuk voor een keertje maar hielden meer van het rustige mooiere noorden.
Voor ons was Juul van de receptie een grote hulp in het beantwoorden van al onze vragen, voor goede tips en hulp bij kleine ongemakken. Ontzettend hulpvaardig , niets was te veel, bedankt hiervoor!
Normaal gaan wij niet 2x naar het zelfde hotel maar ik heb toch weer voor oktober geboekt. Wij kijken er naar uit weer terug te komen dit keer met de rest van de familie.
Ps: als iemand mij de naam van de heerlijk geur van aromas de ibiza bij de receptie kan vertellen hoor ik het graag!

Datum van verblijf: juni 2021
Alba Noguera, Marketing van Invisa Hotel Club Cala Blanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2021

Lieber Gast,

Zunächst möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie uns für Ihren Urlaub auf Ibiza gewählt haben.

Es ist schön zu wissen, dass Sie und Ihre Familie eine wundervolle Zeit bei uns hatten und alle unsere Dienstleistungen und Installationen genießen konnten.

Wir möchten uns auch bei Ihren Worten zu unseren Zimmern und Dienstleistungen bedanken. Sie arbeiten hart, um das Beste zu machen, damit unsere Kunden glücklich und bequem sind.

Mit freundlichen Grüße.