21 juni 2014 beoordeeld

Mijn 5 dagen dat ik hier verbleef waren in 1 woord geweldig.relaxted en zo rustgevend.
wakker worden met alleen maar de vogeltjes en een opkomende zon,met een ontbijt op het terras.
kamer is superschoon,het keukentje is van alles voorzien.
een heerlijk werkende douche, met constant warm water, dus niet afgewisseld met een koude stroom wat je in hotels zo vaak tegenkomt.
ik had de kamer met de ligbedden en parasol, dus altijd wel een plekje om de zon op te zoeken
en mn eigen abrikozenboom, wat wil je nog meer..
vanaf de villa is het ong 10 min lopen naar het mooie en rustige portakaminia beach, waar de ligbedden en parasols gewoon gratis zijn, dit in tegenstelling tot tsillivi, waar ik moest betalen.
het heeft een goede strandbar voor heerlijk eten.

en dan mn lofwoorden voor spiros en zn familie.
geweldige mensen die je het gevoel geven dat je een lid van de familie bent. behulpzaam,niets is ze te veel.
mensen die oprecht geintresseerd zijn.

ben er wel achter dat het wel handig is dat je een autootje huurt of een scooter.

• Verbleef: juni 2014, reisde alleen
22 mei 2014 beoordeeld

Bij het vliegveld Spiros al ontmoet omdat hij anderen op zou halen. Zelf zijn wij met een huurauto naar het hotel gereden met de geleverde rij-instructies.

In het hotel aangekomen direct een mooi uitzicht over zee, en een warm onthaal met een lokaal glaasje wijn.

Super kamer, met goed bed, goed internet ontvangst, flat-tv, airco en eigen keukentje. Zelf hebben wij weinig tijd hierin doorgebracht, maar het zou zeer goed kunnen!

In de ochtend heb je uizicht op een zeer mooie zonsopkomst vanuit de kamer.

Kamertip: Alle kamers hebben zee zicht, op de 1e verdieping zie je hier uiteraard wat meer van.
  • Verbleef: april 2014, reisde met een partner
VillaContessa, Owner van Villa Contessa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2014

Hello Dion,

Thank you very much for your kind words. We are very happy that you enjoyed your holidays at Villa Contessa and that you found your room to be of your liking. We try our best to make everyone feel at home.

Once again, thank you for your review and we are always at your service.

19 mei 2014 beoordeeld

Wij werden uiterst vriendelijk ontvangen door Spiros! De ligging is magnifiek, de zee, de olijfgaarden en de prachtige verlaten zandstranden waar de Caretta Carette schildpad hun eieren leggen. Prachtig uitzicht vanuit de kamer op de Ionische zee, ook de inrichting liet niets te wensen over, bovendien kraakhelder schoon. Hier is gelukkig niets te merken van het massatoerisme bij Laganas. Grrr zoiets lelijks heb ik nog nooit gezien. Griekenland was top ervaring!

Kamertip: Vraag kamer op verdieping deze hebben een geweldig uitzicht!
  • Verbleef: mei 2014, reisde met familie

Hello Mieke,

Thank you for taking the time to write a review. We are happy that you enjoyed your stay at Villa Contessa.

These days, hotels come up with a million ways to have happy guests but at the end of the day what you really need is a hotel that is clean, comfortable, at a good location and at reasonable price. We do our best to provide these services and it is reviews like yours that have awarded us the “Certificate of Excellence” award for 2014 from Tripadvisor.

Once again thank you for your kind words and you are always welcome.

15 mei 2014 beoordeeld

Dit is een hotelletje waar weinig over op te merken valt. Bij aankomst werd mij griekse koffie aangeboden door Mr Spiros. De ligging is subliem met terras uitgevend op zee. De kamer was supermooi ingericht en kraaknet. Zeer goede wifi verbinding vanuit mijn kamer (gelijkvloerse verdieping), flat-tv, volledig uitgerust keukentje, en een groot bed met matras en hoofdkussens van uitzonderlijke goeie kwaliteit. Het terras is voorzien van tafel, stoelen en linnenrekje. Dagelijks is er een schoonmaak. Verder is dit hotel ideaal voor publiek die rust zoekt. Kaminia Beach ligt binnen voetbereik met een zeer leuke strandbar/restaurant en ligstoelen, Supermarkt & enkele restaurants eveneens zeer dicht het hotel.
We mogen ook de discrete aanwezigheid van de eigenaar Mr Spiros niet vergeten te vermelden, die goeie tips kan geven, indien je dit wenst.
Een tip : huur zeker auto voor excursies (de prijzen zijn zeer redelijk).
Ik hoop hier zeker nog terug te keren!

• Verbleef: mei 2014, reisde alleen
VillaContessa, Owner van Villa Contessa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2014

Hello Nicky,

Thank you very much for your kind words.

Your review is a very accurate description of the services offered in Villa Contessa, so we are very happy that you seemed to enjoy everything. We do our best to help our guests relax, have a good time, and get a good night’s sleep. This is why we chose the mattresses and pillows to be made from organic material, completely metal-free and include seaweed, which aids our breathing through the slow release of iodine.

Once again, thank you for your review and we are always at your service.

30 juni 2013 beoordeeld

zoals vorig jaar werden wij hartelijk welkom geheten door Spiros, De kamer was ook iedere dag weer schoon en goed, welkomst wijntje stond klaar en hebben een zeer mooie en fijne tijd gehad, Het strand, supermarkt en restaurants zijn dichtbij en er is nog genoeg te ontdekken op het mooie eiland Zakynthos.. Villa Contessa en familie Spiros zijn zeer fijn om daar te komen en te genieten van het uitzicht ( wat wissellend kan zijn met een mooie zonsopgang ) en de uitleg om iets te ontdekken waar je bijna geen mensen tegen komt.

Kamertip: alle kamers hebben uitzicht over zee, hier zie je de contrasten van nevel en zon,
  • Verbleef: juni 2013, reisde met een partner
VillaContessa, Owner van Villa Contessa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2013

Hello Benno and Monique,

Thank you very much for your kind words. We are very pleased that, once again, you enjoyed your stay at Villa Contessa. Guests, like you, who decide to spend their holidays again and again in Villa Contessa, are the best reward we could have. It proves that we are doing a good job and that our guests enjoy their stay with us.

Once again, thank you for choosing Villa Contessa for your holidays and maybe we will see you in Athens?