Opslaan

vanaf US$ 37,15
vanaf US$ 31,39
vanaf US$ 47,09
Beoordeeld op 27 september 2019

Na twee weken veel te hebben gezien is dit ons favorite strandje.. Dat komt zeker door het fantastische restaurantje/barretje wat er zit.. Top eten, vlotte bediening en zeer gastvrije eigenaar!!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 24 september 2019

Na een smalle weg kom je aan bij een beperkte parkeerplaats. Als je later in de ochtend bent dan is deze vol. Je kunt de auto ook langs de smalle toegangsweg parkeren.
Het is een mooi strand gelegen in een prachtige baai maar ....... vooral in de zomermaanden (helaas) erg erg erg druk! Parasols en bedjes zijn beperkt te huren.
Er is een kleine strandtent / restaurant aanwezig. Wil je daar eten? Reserveren!

Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk fijn strandje met lekkere bedjes. Beperkt aantal...dus voor wie niet op tijd is wordt het op een handdoek liggen...wat ook prima is! Onze dochter van 4 heeft er super gespeeld tussen de rotsen en langs de waterlijn. Ze wilde het water niet echt in.. ook niet toen ik vertelde dat er zeemeerminnen zwommen. :-) Wij zijn zelf wel het heerlijke water in geweest. Wel wat druk maar ja..hoogseizoen. Dan kun je dat verwachten!

Beoordeeld op 11 augustus 2019

Klein paradijsje. Als je er rond 9 uur aankomt kan je dichtbij parkeren. Alleen de trap af en je waant je op een tropisch eiland. Mooie boten in de baai. Helder water en wit zand. Langzaam aflopend waardoor het veilig is voor kinderen. Klein strandtentje waar je voor een redelijk bedrag een lunch kunt bestellen. Voor 20 euro 2 strandbedden met parasol en wifi. Rond 11 uur wordt het wel druk.

Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, lunch, gamba’s in knoflookolie, pepertjes
Met geroosterd brood
Goedkoop, lekker wijntje copa vino
Personeel vriendelijk