“Lekkere tapas!”

zo 16-6
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 22 Restaurants in Cala Major
28 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Smaakvolle tapas gegeten, en dus een goede keuze om eens te gaan eten! Het is er meestal druk, en er zijn n beperkt aantal plekken om te zitten......dus reserveren is wellicht slim.

Datum van bezoek: april 2019

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Laatste dag in Mallorca, via tripadvisor hier terecht gekomen. Leuke lokale zaak, de gastheer vond geen probleem om even een tafel te reserveren. Paar uurtjes later hier neergestreken, zalig gegeten. Nachos met bolognaise saus, knoflook brood, ceasersalade etc etc allemaal erg lekker. Kinderen ook heerlijk gegeten. Mochten we ooit weer in de buurt komen, gaan we hier zeker eten.

Datum van bezoek: mei 2018
11 juli 2016 beoordeeld

Vriendelijk personeel, genoeg keuze, lekker eten en goede service. We zijn er twee keer geweest en 2x verrast met lekker eten.

Datum van bezoek: juli 2016
8 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurantje niet al te duur, met simpele maaltijden. Maar een flink bord vol! Ook leuk dat het vlakbij het strand is.

Datum van bezoek: juli 2016
28 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goede sfeer, lekker muziekje, top bediening (niet alleen om te 'verkopen', maar ook om te helpen met leuke andere plekjes op Mallorca, echt geïnteresseerd en super gastvrij)! En daarnaast is het eten en de koffie ook nog eens heerlijk! Echte aanrader!

Datum van bezoek: april 2016

Reizigers die Calypso Resto Bar bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Calypso Resto Bar geweest? Deel je ervaringen!