“Best pizza in town.”
Beoordeling van Ciao Restaurant Pizza

Ciao Restaurant Pizza
Geclassificeerd als nr. 33 van 82 Restaurants in Karpathos Town (Pigadia)
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste pizza in jaren hier gegeten
Tweede keer in een week,
En erg fijne bediening en personeel wat niet alleen kijkt...
Maar ook ziet.

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen donderdag heeft mijn vriendin eten voor ons laten bezorgen, wow wat een porties en lekker. We hadden voor 2 personen nou we konden er wel met 4 man van eten. De tacosalade, ik had er nog nooit van gehoord, lekker!! De pasta met broccoli en kipfilet ook super, on hé vingers bij af te likken. Supersnelle bezorging en kokend heet eten, geweldig!!

7 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig eten aan de haven. De bediening is vriendelijk. De salades die je krijgt zijn heerlijk en veel. Bij de pizza kunnen je kiezen uit klein en groot, kies de kleine maar, want die krijg je bijna niet op.

28 juni 2017 beoordeeld

Prima restaurant om eens een keer wat anders als grieks te eten.
Zeer grote porties en als je heet eten besteld dan is het ook echt erg spicy.
Wel lekker trouwens.

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten. Met ze 2e een grote pizza op en niet op te krijgen. Bediening is wel aardig. De pizza.s zijn rijk gevuld en voor weinig geld. Zelfs de kleine pizza.s zijn niet klein voor 1 persoon.

Reizigers die Ciao Restaurant Pizza bekeken, bekeken ook

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

In Ciao Restaurant Pizza geweest? Deel je ervaringen!