“Heerlijk”
Beoordeling van Orea Karpathos

Orea Karpathos
Geclassificeerd als nr. 21 van 85 Restaurants in Karpathos Town (Pigadia)
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben gekozen voor 5 kleine gerechten en 1 ltr huiswijn. Kosten €52. We hebben heerlijk gegeten in een restaurant dat door een familie gerund wordt. Geen jonge mensen in de bediening maar fanatieke en prettige heren en dame van respectabele leeftijd. Dit zorgt voor een prettige en rustige sfeer. Aanrader

Datum van bezoek: september 2019

17 juli 2019 beoordeeld

Door ons diverse tavernas in Pigadia bezocht en waardoor wij als Griekenland kenners tot de conclusie kwamen dat Orea het beste uit de bus kwam. Niet voor niks dat ook vooral later op de avond de Grieken zelf hier ook komen eten

Datum van bezoek: juli 2019
1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben gegeten bij dit restaurant. Het eten was erg lekker, maar het was er chaotisch. Het terras was vol en wij hadden de indruk dat de bediening dit niet aan kon. Er zat een groep van 11 Italianen en misschien dat het daardoor kwam, maar erg rustig was het niet.

Datum van bezoek: juni 2019
19 februari 2019 beoordeeld

Originele recepten met een vriendelijke bediening. Komen er regelmatig tijdens onze vakantie. De kleftiko is een aanrader

Datum van bezoek: september 2018
8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Typisch Grieks. Heerlijk authentiek elk super vriendelijke bediening. Altijd voor herhaling vatbaar ...

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Orea Karpathos bekeken, bekeken ook

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

In Orea Karpathos geweest? Deel je ervaringen!