“Goed”
Beoordeling van Pigadia Restaurant

Pigadia Restaurant
Geclassificeerd als nr. 16 van 85 Restaurants in Karpathos Town (Pigadia)
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant aan het einde van de haven. De dame in de bediening gaf aan dat de kaart al 13 jaar oud was maar dat ze veel meer kunnen serveren dan op de kaart staat. We hebben gekozen voor 4 kleine gerechten en een halve ltr witte huiswijn (geen aanrader) kosten €43.

Vooral de visgerechten waren erg lekker. Zeker het bezoeken waard.

Datum van bezoek: september 2019

7 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je van een heerlijkste Griekse keuken genieten. Voor ons was de Stifado de absolute topper. Maar ook de diverse salades zijn heerlijk. Hier is de aanrader de tonijnsalade. Terwijl Yannis in de keuken met zijn team de heerlijkste gerechten bereidt is het Olga met haar collega die je op een vriendelijke en attente manier je in het restaurant je thuis laten voelen.

7 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je heerlijk eten. Mijn favoriet is de pigadia steak. De bediening is vriendelijk en snel. Na het eten krijg je een glaasje ouzo

Datum van bezoek: juli 2019
21 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas geen cocktails op de kaart. Fried calameri was echt heerlijk! Hoofgerecht prima. Ik had zwaardvis maar de soja saus die bij de groente zat kwam ook bij de vis en dat overheersde nogal...jammer!

Datum van bezoek: mei 2019
Ιωαννης Α, Ιδιοκτήτης van Pigadia Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2019

Thank you very much and I’m sorry we dosed have cocktails we are not cocktail bar that’s why we don’t have on the menu

11 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was heerlijk, de bediening was heel professioneel en de sfeer was super gezellig! Echt een aanrader! Wij kwamen er pas op de laatste avond achter; anders waren we er vaker geweest!

Reizigers die Pigadia Restaurant bekeken, bekeken ook

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

In Pigadia Restaurant geweest? Deel je ervaringen!