“Lekker eten”
Beoordeling van Zoriana's Place

Zoriana's Place
Geclassificeerd als nr. 13 van 82 Restaurants in Karpathos Town (Pigadia)
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kip met danish cheese en
Moussaka als hoofdgerecht gegeten. Was allebei prima. Enorme brusselse wafel met ijs toe. Bediening was ook in orde, maar ook hier was het nog erg rustig allemaal. Het seizoen moet duidelijk nog beginnen.

16 mei 2018 beoordeeld

Hier is het gezellig toeven na een ligdag of tussendoor voor een lunch. De beide dames doen het fantastisch en maken snel en leuk contact met je. De Pina Coloda is een echte aanrader. Achter Zoriana's ligt een hotel waar veel Nederlanders zitten en dat waren in onze geval gezellige mensen. Hun strandbedje a 3 euro pp is natuurlijk ook laag te nomen. Ben benieuwd of deze prijs het hele seizoen blijft staan.

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aantal keer heerlijk geluncht na een ochtend strand. De salades en typisch Griekse hapjes zijn super. Daarnaast een mooie locatie met prachtig uitzicht.

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

we hebben hier meerdere malen geluncht en op t strand gelegen! heerlijk eten en fijne bediening door zorianne en maya!die 2 werken heel hard!

1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Direct aan het strand met aardige bediening. Wij hebben hier meerdere malen geluncht en het is echt een aanrader!

Reizigers die Zoriana's Place bekeken, bekeken ook

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

In Zoriana's Place geweest? Deel je ervaringen!