“Eigenlijk een tegenvaller!”
Beoordeling van Maxim

Maxim
Geclassificeerd als nr. 34 van 85 Restaurants in Karpathos Town (Pigadia)
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Keuze op dit restaurant omdat het er gezellig uit zag en er een enthousiaste dame uitleg gaf wat het restaurant te bieden had. Eenmaal binnen werd er niet zo heel veel aandacht meer aan ons besteed. Het bestelde eten stond snel op tafel en kan niet zeggen 'wat hebben we heerlijk Grieks gegeten'. We gingen met grote verwachting naar binnen en dat is zeker niet waargemaakt.

3 september 2019 beoordeeld

Met de titel is eigenlijk alles gezegd.
Tui doet hier zijn bijeenkomst, ik begrijp niet goed waarom, sponsoring ofzo.
Niet voor het traditionele Griekse eten.
Wat een tegenvaller. Kom op friet in een pan en calimari in en pan hop op bord klaar dit kan echt veel beter.

12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader. Echte, maar dan ook echte traditionele gerechten en smaken van Karpathos. Vierde daar ons huwelijks jubileum en ontvingen van eigenaar van Three Stars app een heerlijk dessert, met verfrissende ‘bubbels’ incl een mooi lied. Dank je wel, Efcharisto poli Vasilis, voor de fantastische avond en heerlijke eten. We komen terug! Een aanrader, vooral de vriendelijkheid!

8 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eten hoef je hier niet heen te gaan. Hele droge, smaakloze tonijn en zalm. Wel heel gezellig zitten en goede sfeer. In karpathos kun je veel lekkerder eten op andere plaatsen.

Datum van bezoek: juli 2019
10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, vriendelijk personeel dat alles doet om je naar t zin te maken.
Het eten was goed maar het vlees had ietsje meer smaak mogen hebben.
Mooie lokatie!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Maxim bekeken, bekeken ook

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

In Maxim geweest? Deel je ervaringen!