“Lekker Grieks eten en aardige bediening!”
Beoordeling van Sofia's Place

Sofia's Place
Geclassificeerd als nr. 29 van 85 Restaurants in Karpathos Town (Pigadia)
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Net aangekomen in Pigadia en in dit restaurant vriendelijk onthaalt. We hebben hier lekker gegeten en het bedienend personeel was vriendelijk en gastvrij. Het borreltje van het huis wat we kregen nadat we de rekening hadden gevraagd is de lekkerste van de vakantie geweest.

10 september 2019 beoordeeld

Helaas zijn wij erin gestonken. Wat een tourist trap! Snap niet dat het hier dag in dag uit zo vol zit, gezien het uitermate slechte eten wat er geserveerd wordt! Bovendien zit je ook nog op elkaars lip. Dit eten is de naam Grieks eten echt niet waard. Ga naar Anemoessa of Mesogios, respectievelijk ernaast en iets verderop. Een wereld van verschil en duizend keer lekkerder!

Datum van bezoek: september 2019
6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Sofia's place krijg je altijd een zeer hartelijk welkom.
Er is een ruime keus aan geweldige Griekse gerechten, zowel in voorgerechten als hoofdgerechten.
Hou je van lamsbout van de grill of verse vis, dan ben je hier zeker aan het goede adres.

25 augustus 2019 beoordeeld

Het restaurant zit vol met mensen, dat wel maar het eten is van een matige kwaliteit, de kipsouvlaki had meerdere zwartgebrande plekken

18 augustus 2019 beoordeeld

Het eten is er goed. Advies is om voor de vispasta naar de buren te gaan, maar voor de Karpathische geit moet je in Pigadia toch echt bij Sophia zijn.
Heerlijke rijst erbij. Echt top!
En natuurlijk de Loukoumades na de tijd. Super super lekker! Ook voor de kleine hele goed kipnuggets!
Soms is de bediening iets onrustig, maar de kwaliteit is top.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Sofia's Place bekeken, bekeken ook

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

In Sofia's Place geweest? Deel je ervaringen!