Beoordeeld op 11 september 2019 via mobiele applicatie

Zo op het oog is het hotel prachtig om te zien en het uitzicht vanuit de hotelkamer met direct zeezicht is echt magisch.

Helaas hebben wij zelf ook ervaren dat niet al het personeel even vriendelijk is. Tijdens de eerste nacht hebben wij in de nacht van kamer moeten wisselen vanwege het lekken van een airco, waardoor er behoorlijk wat water uit het plafond kwam. In eerste instantie zijn wij toen erg slecht geholpen, pas later toen wij zelf naar de manager hadden gevraagd, kwam er een goede oplossing. Toen hebben wij als excuses ook een fles champagne met fruit op de kamer gehad. Helaas spoelde het toilet in onze nieuwe kamer erg slecht door, waardoor wij soms 10 keer hard op de knop moesten drukken voor er een beetje water kwam. Samen met het niet kunnen gebruiken van het bad (geen stop) waren dit wel nog wat minpunten.

Tijdens de eetmomenten moet je weten waar je gaat zitten voor de bediening van het personeel. De een is echt heel vriendelijk terwijl de ander je niet eens aankijkt. Niet wat je verwacht van een 5* hotel. Het eten vonden wij verder prima, het is alleen niet erg afwisselend. Wel veel keuze maar vaak bijna hetzelfde.

Het zwembad is super mooi, helaas alleen veel te koud. Door de harde wind is het niet prettig om hier gebruik van te maken in september. Misschien wel eerder in de zomer. Het strand was lekker relaxed en de temperatuur van het zeewater was beter. Neem wel waterschoenen mee, zonder deze kan je echt het water niet in lopen met al de stenen die er liggen.

Karpathos is een mooi en winderig eiland, maar voor ons verder niet voor herhaling vatbaar. Het is wel aan te raden om naar Pigadia en Olympos te gaan!

Datum van verblijf: september 2019
MichalisHadjiandreou, Commercial Director van Alimounda Mare, reageerde op deze beoordelingGereageerd gisteren

Dear Sabrina,

Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Alimounda Mare Hotel.

We would like to sincerely apologize for any inconveniences you had. Please be assured that your feedback has been passed on to the concerned department and every attempt will be made in order to make the necessary improvements. We are currently working diligently to rectify any issues and we hope you will give us another opportunity to welcome you back again.

Once again, thank you for your time in communicating the feedback which is valuable for us to further improve.

Beoordeeld op 6 september 2019 via mobiele applicatie

Op dit moment zitten we 5 dagen in dit mooie hotel met prachtig zwembad en voldoende ligbedden. De kamers zijn goed verzorgd en als je uitzicht op zee hebt is het genieten.
Een minpunt is dat er een ober van het ontbijt (volgens mij Jary) loopt die we nu al een aantal keer hebben meegemaakt, er kan geen goede morgen van af en vandaag hebben we zelfs geen koffie bij het ontbijt gehad. Ik vind dat dit niet passend is bij een 5* hotel.

Datum van verblijf: september 2019

Dear Lamberto,

We would like to sincerely apologize for any inconveniences you had. Please be assured that we always taking into consideration your feedback in order to provide the highest level of services according to your expectations and needs.

Thank you once again for sharing your comments with us and we look forward to welcome you back in the near future!

Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Aardige mensen, lekker eten en een groot infinity zwembad met voldoende ligbedden zodat het leggen van handdoeken niet nodig is. Ook op het strand staan er voldoende ligbedden. De kamers zijn prima met een ruim balkon.

Datum van verblijf: augustus 2019

Dear Margo,

Thank you very much for choosing to stay at Alimounda Mare Hotel and for taking the time to share your comments.

We look forward to your next visit in the near future.

Beoordeeld op 9 juli 2019 via mobiele applicatie

Alimounda Mare is werkelijk 5 sterren. Wat een mooi hotel en wat een vriendelijk personeel. Voor het eten hoef je de deur niet uit. Hotel aan de zee met een zwembad en heerlijke strandbedjes. Mooie uitvalsplek om naar stadje te lopen en uitstapjes te doen naar bv Olympos of de vele verborgen strandjes.

Datum van verblijf: juni 2019
MichalisHadjiandreou, Commercial Director van Alimounda Mare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2019

Dear Guest,

Thank you for your feedback about your recent stay at Alimounda Mare Hotel. We are always grateful to receive appreciation such as yours as it inspires us to continue to provide a superior guest experience.

We look forward to welcome you back in the near future for another excellent stay!

Yours sincerely,

Beoordeeld op 8 juli 2019

Voor de eerste keer vakantie op Karpathos. Alimounda Mare is een fantastisch hotel!
Comfortabele kamer met zijzicht op zee en avondzon. Eten was prima, zowel ontbijt als diner. Zeer vriendelijk personeel, servicegericht! Mooi zwembad en voldoende ligbedden. Kortom aanrader!

Kamertip: Zijzeezicht is prima!
Datum van verblijf: juni 2019
MichalisHadjiandreou, Commercial Director van Alimounda Mare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2019

Dear Roy,

Thank you for your feedback about your recent stay with us.

Once again, thank you for your great feedback and we look forward to welcome you back in the near future!