28 mei 2018 beoordeeld

8 dagen verblijven in dit geweldige hotel. Een hotel met alle faciliteiten. Mooie kamers, mooi zwembad met hele fijne ligbedden en handdoekenservice, hotel ligt pal aan zee en op 10 minuten loopafstand van het dorpje Pigedia. het ontbijt en avondeten dat uit buffetten bestaat is top. Kamers zijn iedere dag weer netjes in orde dankzij het schoonmaakteam, personeel vriendelijk. Iedere middag geluncht in hotel. een hele mooie lunchkaart met heerlijke salades. Welness/massage aanwezig en een hele goede kapster. kortom alles aanwezig. Zeker een aanrader.

Kamertip: kies zeezicht heb je geen last van taverne die savonds muziek hard zet.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
mikeCyprus, Commercial Director van Alimounda Mare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2018

Dear Diana,

Thank you very much for choosing to stay with us and for taking the time to share your comments.

We are happy to hear that your stay was a great experience. We always do our bests to provide the high level of services according to our guests’ expectations and needs.

Thanks again for the review and we look forward to your next visit in the near future.

Michalis Hadjiandreou
Commercial Director

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig hotel met een prachtige ligging aan zee. Prima ligbedden aan het zwembad en het strand met bediening. Wat wil je nog meer?
Nog belangrijker. Er is een scherpe handdoekcontrole bij het zwembad en het strand.
We hebben geslapen op heerlijke bedden. De kamer wordt zeer goed schoon gehouden.
Het personeel is spontaan en vriendelijk met oprechte aandacht voor de gasten.
Het ontbijtbuffet is uitgebreid.
Ook het dinerbuffet is goed met frisse gerechten.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Dear Guest,

Thank you for your feedback and for choosing Alimounda Mare Hotel.

We are happy to hear that you enjoyed our services and the food. We always do our bests to provide the high level of services according to our guests’ expectations and needs. It is such a pleasure to know that we can contribute to make your stay as a great experience.

Thank you for your great review and we definitely look forward to welcome you back real soon.

Michalis Hadjiandreou
Commercial Director

18 oktober 2017 beoordeeld

Mooi verzorgt hotel direct aan zee.
Ontbijt en diner is zeer goed en gevarieerd buffet. Op het strand zijn prima ligbedden met parasols. Met de handdoekenservice elke dag een nieuwe strandhanddoek.
Centrum en haven op 15 min loopafstand. Zeer vriendelijk personeel de het je zo aangenaam mogelijk maken.

Kamertip: zeezicht of zij zeezicht
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
4 oktober 2017 beoordeeld

Alimounda Mare heb ik echt ervaren als een fantastische hotel en als ik opnieuw een bezoek zou brengen aan Karpathos zou ik meteen weer dit hotel boeken. De kamers zijn ruim, schoon en netjes. Het personeel is vriendelijk, maakt een praatje met je en doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Zowel het ontbijt als het diner is heerlijk en er is voldoende keus. Alles wordt meteen aangevuld en het hele hotel wordt de hele dag door schoongemaakt. Tijdens ons verblijf in Alimounda Mare was ik jarig en ook hier was aan gedacht door het hotel. Na het ontbijt stond er op onze kamer een verrassing te wachten.
Vanuit het zwembad heb je een mooi uitzicht over de zee en de haven van Pigadia. De handdoeken service is ook erg prettig. Je kunt namelijk iedere dag schone badlakens ophalen die je kunt gebruiken bij het strand en het zwembad.
Het centrum van Pigadia is prima te lopen en 's avonds erg gezellig.
Kortom, wij hebben een toptijd gehad in Alimounda Mare en zouden zo weer terug gaan.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is echt goed. Vriendelijk personeel. Ontbijt echt goed, verse smoothies etc. Avond eten gewoon prima. Schoon hotel en natuurlijk een fantastisch zwembad. Entertainment in de avond is een min puntje. Strandbedjes zijn gewoon gratis. Afstand naar de hoofdstad (dorpje) is ongeveer 10 minuten. Hier zijn veel restaurantjes en winkeltjes. Eiland zelf is erg afwisselend qua omgeving er zijn mooie strandjes te vinden. Voor de rust een prima vakantie!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner