“was weer geweldig”
Beoordeling van Antama

Antama
Geclassificeerd als nr. 10 van 75 Restaurants in Karpathos Town (Pigadia)
4 weken geleden beoordeeld

terwijl er door covid 19 restaurants zelfs dicht zijn vanwege weinig toeristen, was het hier toch weer aardig bezet. dat is natuurlijk wel te begrijpen als je zulk kwaliteit voedsel serveert. de bediening was nog steeds super vriendelijk en het eten van uitstekende kwaliteit. 2 jaar geleden was ons laatste bezoek hier, maar de kok herkende ons meteen toen we aankwamen. hij was het koken nog niet verleerd. nog steeds iedere dag een aantal dagspecialiteiten. vandaag hebben we kipfilet met artisjokharten op het menu en gamba's op een rijstheuveltje. 1 ding is zeker, we komen deze vakantie zeker weer terug.

Datum van bezoek: juni 2021

21 oktober 2020 beoordeeld

In de heerlijke binnentuin voelden we ons erg welkom. Lieve vader en dochter die haar restaurant met aandacht voor de gast runnen. Zichtbaar trots op hun restaurant presenteerden ze de kaart. Het zicht op de keuken en de interactie met kok was een grote plus.
Eten was erg lekker! De huiswijn was goed. Kleine kart maar zeer divers in aanbod.
In oude centrum gelegen en toch rustig.
Een adres om terug te keren en een echte aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2020
12 september 2019 beoordeeld

Door de veelal goede beoordelingen, ook hier een keertje wezen eten. Restaurant dreigt aan zijn eigensucces ten onder te gaan. Zaken gaan kennelijk zo goed, dat de eigenaar het allemaal wel lijkt te geloven. Hij toonde weinig interesse in zijn klanten en nadat het eten na redelijk lang wachten eindelijk geserveerd was, zag je hem niet meer tot dat er betaald diende te worden. Verder was het eten niet echt bijzonder. Voor ons is het bij een eenmalig bezoek gebleven.

Datum van bezoek: september 2019
10 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijne keuken, mooie producten die bereid zijn met passie en aandacht. Gastvrouw is zeer behulpzaam en vriendelijk. Locatie heeft Griekse nostalgie.

Datum van bezoek: juli 2019
30 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt hier geweldig eten voor weinig geld. Je wordt goed en vriendelijk geholpen, dus een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Antama bekeken, bekeken ook

Kárpathos, Dodecanese

In Antama geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.