“Wat een leuk restaurant!”
Beoordeling van El Greco

El Greco
Geclassificeerd als nr. 27 van 85 Restaurants in Karpathos Town (Pigadia)
4 weken geleden beoordeeld

We zijn hier gaan eten omdat er een heer bij de deur stond die enthousiast vertelde over het eten van het restaurant. De bediening is bij El Greco helemaal goed en vriendelijk en het eten is helemaal prima. Een klein minpuntje, het was op een gegeven moment erg druk en met maar 3 mensen in de bediening duurde het wat langer voordat we konden afrekenen.

Datum van bezoek: augustus 2019

18 augustus 2019 beoordeeld

Wij sliepen bij Romantica en toen ons kind ziek in het huisje zat ivm de waterpokken kwamen ze het eten gewoon aan huis bezorgen.
Super klantvriendelijk en heerlijk eten.
Advies: Shrimp Saganaki, Stifado en chocoladetaartje.

Datum van bezoek: juli 2019
9 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was erg lekker en zag er goed uit. Het uitzicht is wat minder maar het was dichtbij ons hotel. Prijs/kwaliteit verhouding is ruim voldoende. De kip souvlaki is sterk aan te raden! Lekker geluncht!

Datum van bezoek: juli 2019
1 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De zaak straalt degelijkheid uit maar daarom is het nog niet gezellig.
Het eten is prima maar de bediening schichtig. Alsof ze bij voorbaat bang zijn dat de zaak vol zou lopen.
En het is nog niet eens hoogseizoen.
Wij zitten er 83 meter vanaf bij Romantica maar we gaan toch maar een (paar) deur(en) verder om te eten.

Datum van bezoek: juni 2019
30 juni 2019 beoordeeld

Restaurant ligt langs de weg richting het centrum/haven. Heerlijk eten en op verzoek geen haast te maken, wordt zeer goed gereageerd ofwel zeer attente bediening. Leuke avond met lekkere gerechten. We zijn nu 2x geweest maar daar blijft het niet bij. Tot de volgende keer!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die El Greco bekeken, bekeken ook

Kárpathos, Dodecanese

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

In El Greco geweest? Deel je ervaringen!