“Uitstekend”
Beoordeling van La Veranda

La Veranda
Geclassificeerd als nr. 7 van 82 Restaurants in Karpathos Town (Pigadia)
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf hebben we 3 keer bij La Veranda gegeten. Alle 3 de keren wisten ze ons te verrassen met eten dat er niet alleen goed uit zag maar ook uitstekende smaakte. Een echte aanrader.

27 mei 2018 beoordeeld

Op een van de mooiste locaties van Pigadia, pal aan de boulevard van de haven. La Veranda heeft net alle meubilair vervangen, wat de uitstraling en zitkwaliteit ten goede komt. Prijs kwaliteit meer dan voldoende, maar dat geldt eigenlijk voor het hele eiland vanwege de conjunctuur. Wij hebben best lang moeten wachten op ons eten maar dat was de moeite waard! Traditioneel Grieks of typisch Europees eten, het kan bij La Veranda allemaal. Aanraders zijn de Fish&Chips, Tomahawk Steak en de Spare Ribs.
Grote porties, mooie presentatie, vriendelijke bediening. De sympathieke eigenaar biedt ook nog eens kosteloos een heerlijk dessert aan tijdens het presenteren van de rekening en na het afrekenen een zelfgebrouwen alcoholische versnapering!

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

La veranda is een gezellig restaurant in de haven van Karpathos - stad. Het eten is er heerlijk! En echte aanrader voor liefhebbers van lekker eten.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek naar Karpahtos hebben we geluncht bij restaurant La Veranda. Het eten was heerlijk en de bediening super vriendelijk. Vooral de saganaki is een aanrader! Vanuit het restaurant heb je een mooi uitzicht op de haven.

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Overheerlijk gegeten! Geweldige cocktails en hele aardige bediening die je een gezellige avond bezorgen. We hebben genoten! Een aanrader.

Reizigers die La Veranda bekeken, bekeken ook

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

In La Veranda geweest? Deel je ervaringen!