“Prima geld kwaliteit”
Beoordeling van Posidon Taverna

Posidon Taverna
Geclassificeerd als nr. 54 van 82 Restaurants in Karpathos Town (Pigadia)
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gyros van de chef. Ook vegetarisch voldoende aandacht en smakelijk. Personeel vriendelijk en aan het haventje.

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De gamba's zagen er niet vers uit..groenig van binnen. De olijven waren knetterhard en de sla zag er verlept uit. Zoals het op de plaatjes er uit zag zo lag het niet op het bord
Gewoon overslaan, er zijn genoeg betere restaurants in Pigadia.

25 september 2017 beoordeeld

De griekse salade was wat slap maar kon er mee door. De eerste bak kalamary was taai, bij de tweede had de kok waarschijnlijk bijgeleerd want die was voortreffelijk. Een keurig wit wijntje erbij en het was te doen, maar beslist geen topper. De bediening was matig. er is veel meer en betere keus langs dr haven.

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Inktvis poot van 10 euro was aangebrand en taai, vleeschotel ook aan de taaie kant. De zwerfkatten- die we onder tafel probeerden te voeren met wat wij niet lusten- die wilden het ook niet!. Bediening niet persé onvriendelijk maar wel onverschillig. Tafel werd niet tussendoor opgeruimd. Nee...wij gaan niet nog eens.

11 augustus 2017 beoordeeld

Doe het niet. In Pigadia is het moeilijk kiezen uit de vele restaurants....Wij kozen voor Posidon omdat het minder groot was dan al die andere en dachten dat we hier wel ECHTE passie konden vinden ! NIET DUS ! Het eten was heel slecht, gewoon cashen en geen liefde ! NIET DOEN

Reizigers die Posidon Taverna bekeken, bekeken ook

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

In Posidon Taverna geweest? Deel je ervaringen!