“Zeer goede plek om te lunchen!”
Beoordeling van Sardeles Bbq

Sardeles Bbq
Geclassificeerd als nr. 47 van 85 Restaurants in Karpathos Town (Pigadia)
4 weken geleden beoordeeld

We zijn twee keer naar Sardeles geweest om te lunchen. De salades die er worden geserveerd zijn heerlijk, zo ook de tzatziki en inktvisringen. Je zit op een overdekt terras en kijkt over het water, helemaal prima. Ook als het druk is is de bediening goed.

Datum van bezoek: september 2019

27 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plek op het strand en lekkere bedjes. Douche aanwezig. Je kan er ook heerlijk lunchen en je hebt nog een heel mooi uitzicht ook.

Datum van bezoek: mei 2019
29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb hier niet gegeten maar de bediening is ook voor een simpel drankje waardeloos. De ligzakken op het strand zijn daarentegen heerlijk! Twee ligzakken met een parasol voor 7 euro per dag. Top dus.

Datum van bezoek: september 2018
6 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk op zoek naar een leuk strandje en toen bij deze tent uitgekomen. Populaire obers, maar wel vermakelijk. Heerlijk uitzicht op het strand en de zee. De salades (greek en verse tonijn) waren super lekker. Heel vers, de tonijn was briljant gegrild! Eigenlijk een verborgen plekje zo achter de grote weg, maar zeker een aanrader. Het ligt niet in het centrum, maar precies de goede plek voor een heerlijke lunch of een dagje op het strand.

Datum van bezoek: juni 2018
Natali M, Manager van Sardeles Bbq, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2018

Thank you Mika for sharing your experience, and for spending time with us. It was a big pleasure to have you as guests.
Greetings from Sardeles staff!

1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas voor de mensen vam het restaurant was de bezetting minimaal: wij met z'n tweeën en nog een ander stel. Het restaurant ligt niet in zicht van de straat. Wij hadden Carpacchio kabeljouw en
Tzatziki vooraf. Dat was prima, de kabeljouw wat zout, maar dat had de serveerster al aangegeven. Als hoofdgerechten namen we de
Shrimp burger en Chicken souvlaki. Die waren goed. Zonder dessert te bestellen kregen we een wafel met aardbei, chocolade en banaan. Een lekkere en leuke verrassing. Het eten is hier niet duur en de serveerster was heel aardig. De muziek was relaxt en zeker geen herrie.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Sardeles Bbq bekeken, bekeken ook

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

In Sardeles Bbq geweest? Deel je ervaringen!