“Lekker eten, leuke plek aan het strand”
Beoordeling van Sardeles Bbq

Sardeles Bbq
Geclassificeerd als nr. 41 van 82 Restaurants in Karpathos Town (Pigadia)
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas voor de mensen vam het restaurant was de bezetting minimaal: wij met z'n tweeën en nog een ander stel. Het restaurant ligt niet in zicht van de straat. Wij hadden Carpacchio kabeljouw en
Tzatziki vooraf. Dat was prima, de kabeljouw wat zout, maar dat had de serveerster al aangegeven. Als hoofdgerechten namen we de
Shrimp burger en Chicken souvlaki. Die waren goed. Zonder dessert te bestellen kregen we een wafel met aardbei, chocolade en banaan. Een lekkere en leuke verrassing. Het eten is hier niet duur en de serveerster was heel aardig. De muziek was relaxt en zeker geen herrie.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke ligbedden en zitzakken daarnaast word je bediend op het strand door zeer vriendelijke medewerkers en kun je er lekker lunchen!

Natali M, Manager van Sardeles Bbq, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Thank you! We will be waiting for you! Have a good time!

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben tijdens onze mei vakantie op Karpathos een aantal keren een luie dag op het strand gecombineerd met een gastvrije lunch bij Nathalie.
Het eten was prima, de vis vers en de witte wijn beter dan gemiddeld!
En de zitzakken zijn zeer comfortabel.

Thank you for your review! We will be waiting for you!

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was ok. Maar die vreselijke slechte muziek. Hard en slecht. Heb nog gevraagd of de muziek dan in ieder geval wat zachter kon zodat ik mijn eigen muziek via mijn oortjes kon beluisteren. Maar dat interesseerde hem totaal niet.

15 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek aan het strand met grote ligzakken. Hier kun je de hele dag lekker liggen en ook nog eens goed eten! Aanrader dus!

Reizigers die Sardeles Bbq bekeken, bekeken ook

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

In Sardeles Bbq geweest? Deel je ervaringen!