“Druk bezocht restaurant”

To Perasma Family Restaurant
Geclassificeerd als nr. 8 van 86 Restaurants in Karpathos Town (Pigadia)
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Chicken ala perasma gegeten, dat was kip met tomaat, olijven, rijst en groenten. Ik had
Kip gyros. De kip en broodjes waren goed maar de patat slap en net wel/niet gaar. De zaak zat vol en dat was uniek want in alle overige restaurants is plek genoeg of daar is zelfs niemand.
Drankje en panna cotta toe
Al met al okay en niet al te duur. Wel jammer dat je direct aan de doorgaande weg zit. Dit doet ook afbreuk aan de algehele beleving.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en de porties zijn voldoende. Ik ga deze vakantie zeker nog een keer terug om een hapje te eten.

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn verschillende malen terug gegaan zowel voor lunch als diner. Iedere keer perfect, een van de beste op Karpathos!!!

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste keer een zeer smakelijk kipgerecht gegeten dus de volgende avond weer terug voor een visje. Helaas, aan een kant zwart gegrild en de bijbehorende frietjes/rijst waren lauw.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten! Vers! Vriendelijke service en ze zijn snel. Dikke 10. geen top locatie maar dat hindert niet. Erg lekker

Reizigers die To Perasma Family Restaurant bekeken, bekeken ook

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

In To Perasma Family Restaurant geweest? Deel je ervaringen!