8 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Offical Site
Hotels.comUS$ 593
Orbitz.comUS$ 593
Lol.travelUS$ 779
4 weken geleden beoordeeld

Zeer fijn hotel! Super centrale locatie, dicht bij de boulevard van Santa Eularia, mooie, ruime kamers, heerlijk zwembad, super lekker ontbijt, heel vriendelijk personeel, ruim opgezet, meer dan voldoende faciliteiten.

Datum van verblijf: juni 2021
Dirección general Insotel Hotel Group, General Manager van Insotel Fenicia Prestige Suites & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear Nicolav402,,

Thank you for choosing "Insotel Fenicia Prestige Suites & Spa*****" for your holidays in Ibiza and for your lovely review on Tripadvisor!

It is rewarding to know that you liked everything about the Hotel and had a good time with us!
Our goal is to achieve the Excellency in every single aspect that our Hotel may involve and to make our guests have an unforgettable experience!

We look forward to seeing you again soon; a returning guest is the greatest compliment.

Warm regards,

Beoordeeld op 9 juni 2021 via mobiele applicatie

Zeer warm onthaal gekregen in dit hotel, met service op nr 1! Het zwembad en de kamers waren zeer hygiënisch, alleen waren de matrassen wat verouderd en deden de veringen pijn aan onze rug waardoor we niet zo goed geslapen hebben. Maar we hebben er wel steeds enorm lekker gegeten en genoten van het mooie eiland.

Datum van verblijf: juni 2021
Dirección general Insotel Hotel Group, General Manager van Insotel Fenicia Prestige Suites & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2021

Dear Guest,

It is rewarding to know that you were happy with the Hotel and had a good time with us!

Warm regards,

Beoordeeld op 9 oktober 2019

Mooie ruime kamers grote badkamer ,mooi zwembad voldoende ligbedden, alles zeer schoon.Goed ontbijt.Na wat problemen met de rececptie alles zeer goed naar tevredenheid opgelost door het management .Met dank aan Nestor Tur en Maria Peterova.

Datum van verblijf: september 2019
InsotelHotelGroup, General Manager van Insotel Fenicia Prestige Suites & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2019

Beste EchtpaarNoordHolland,

We stellen het op prijs dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten na je verblijf bij ons in het "Insotel Fenicia Prestige Suites & Spa*****"
Het is een genoegen om te weten dat u zo genoten hebt van uw vakantie in ons hotel en wij danken u voor uw opmerkingen over ons personeel, we zullen het u natuurlijk toesturen, we waarderen het altijd dat klanten het goede werk en de getoonde vriendelijkheid waarderen.

We hopen je snel weer te zien in ons hotel en bieden je weer een onvergetelijk verblijf als dit.

Beoordeeld op 13 september 2019 via mobiele applicatie

Heel luxe hotel met mooie ruime kamers. Heel vriendelijk personeel die graag met je meedenk om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Uitgebreid en smakelijk ontbijt en diner buffet met dagelijks veel verschillende soorten vlees, vis, kaas en vers fruit. Het hotel is op loopafstand van het strand met ons favoriete restaurant Chiringuito Blue. Ook slecht half uurtje van ibiza stad af.

Datum van verblijf: september 2019
InsotelHotelGroup, General Manager van Insotel Fenicia Prestige Suites & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2019

Beste 13bertd,

Beoordeeld op 26 augustus 2019 via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek aan het wondermooie Ibiza logeerden we hier 4 nachten. Het personeel van dit hotel is zeer vriendelijk en deed alles om er een aangename vakantie van te maken. Heel mooie ligweide met zwembad. Het ontbijtbuffet was rijkelijk gevuld. De ligging maakte het voor ons gemakkelijk om daguitstappen te maken. Een aanrader! Zijn vijf sterren meer dan waard!

Datum van verblijf: augustus 2019
InsotelHotelGroup, General Manager van Insotel Fenicia Prestige Suites & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Geachte Januitmol,

Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling op TripAdvisor!
Het is zeer belangrijk voor ons om te weten hoe wij aan de verwachtingen van onze gasten voldoen. Uw complimenten over onze Team Members zullen worden doorgegeven binnen ons team.

Nogmaals bedankt en we kijken ernaar uit om u volgende jaar weer te mogen verwelkomen.