“Prachtige locatie”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Groessen, Nederland
1 beoordeling
“Prachtige locatie”
Beoordeeld op 15 augustus 2017 voor een verblijf in augustus 2017

Wij hebben een super vakantie gehad .Prachtig huis met zwembad om de hoek,mensen in het dorp zijn erg vriendelijk.Ideale basis voor een bezoek aan plaatsen zoals Malaga en Granda.

Rene D
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Fantastische plek om langere tijd te verblijven”
Beoordeeld op 24 april 2017 voor een verblijf in maart 2017

We zijn nu al voor het derde jaar achtereen in Casa Dimitri geweest. Steeds ongeveer 8 weken in maart en april. Wij genieten steeds weer van het grote huis ( drie verdiepingen) in het midden van El Borge. Een prachtig, rustig ( behalve met Pasen ) en fotogeniek dorpje gelegen in een prachtige omgeving.
Het huis is prima ingericht met drie ruime slaapkamers met nieuwe bedden op de eerste verdieping. Hier is ook de badkamer met toilet.
De keuken is goed geoutilleerd ( geen vaatwasmachine ) en de woonkamer is ruim en met twee sofa's comfortabel goed ingericht.
Helemaal top is het terras op de bovenverdieping. Hier hebben wij het grootste gedeelte van de tijd doorgebracht. In de zon, of in de schaduw als het te warm werd.
De WIFI werkt uitstekend! Via onze laptop en een VPN abonnement konden wij elke dag alle Nederlandse zenders ontvangen. Ook films downloaden ging perfect.
We hebben prachtige tochten in de omgeving gemaakt. Torre del Mar was onze vaste stek voor koffie aan het strand en onze boodschappen bij de Lidl.
Het huis ligt in een smal straatje waar geen auto's kunnen komen. Het is er te stijl.
Je moet naar boven of beneden lopen, afhankelijk van waar je auto staat geparkeerd.
Dit alles is goed te doen als je goed ter been bent.
Kortom: voor ons een uitstekende keus om jet voorjaar 2x mee te maken: eerst in El Borge en daarna in Nederland.
Voor ons een echte aanrader!

Antwoord van management
27 apr 2017
Hartelijk dank voor deze fijne review.
Ik ben blij dat jullie weer een fijne tijd gehad hebben.
Merci
Dimitri
Guido I
1 beoordeling
“Een aanrader om meerdere redenen”
Beoordeeld op 18 december 2016 voor een verblijf in november 2016

Toen we het huis boekten voor een maand (22 november - 20 december) wilden we testen of je in het zuiden van het vasteland van Spanje goed kon overwinteren. Aan onze verwachtingen is meer dan voldaan :
- overdag temperaturen tussen 16 en 20°
- mooie landschappen in de omgeving (La Axarquía is meer authentiek gebleven
in vergelijking met het toeristische westen van Malaga)
- in het dorp héél vriendelijke mensen (als je een mondje Spaans spreekt heb je al
snel contact)

Casa Dimitri heeft véél voordelen op een hotel :
- een groot huis waar je gewoon kan leven
- voorzien van al het nodige comfort incl. Wifi, vloerverwarming in bad- en
slaapkamers en houtvuur in de living, was- en strijkmogelijkheid
- zonneterras met schitterend uitzicht op de omliggende bergen

Kortom een aanrader!

Antwoord van management
18 dec 2016
Beste Guido, Bedankt voor deze fijne reactie. Ik ben blij dat jullie een leuke tijd hebben gehad in Casa Dimitri.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren