“Geweldig als altijd!”

Restaurante La Taberna Del Mar
Reserveren met
Restaurante La Taberna Del Mar is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 4 van 50 Restaurants in Los Abrigos
26 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons hét restaurant in Tenerife. Je kan hier niet enkel de (lekkere) cliché visschotel eten zoals bij alle buur restaurantjes, maar ook een paar aanraders van de chef.
Perfecte bediening en dan bedoel ik echt perfect! Gin tonic aan tafel geschonken bijvoorbeeld.
Heerlijk eten, fijne sfeer, niet twijfelen, dit is echt de topper in de buurt!

Datum van bezoek: september 2018
Minegocio, Director de Relaciones con Clientes van Restaurante La Taberna Del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2018

Muchísimas gracias Anne-Marie, nos alegra saber que todo fue de su agrado y esperamos seguir contando con usted entre nuestros clientes más fieles. Un saludo.

11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben in juli heerlijk gegeten bij La Marina. Helaas voor onze vertrek hebben wij deze restaurant ontdekt. Zondag 30 juli hebben wij voor het laatst daar gegeten was echt heerlijk. Onze complimenten voor de eigenaar en de koks en de goede service en advies die wij krijgen voor het menu. Wij komen zeker terug!!Groeten van Eddeny en Sietse en kids.

Datum van bezoek: juli 2018
Minegocio, Director de Relaciones con Clientes van Restaurante La Taberna Del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Muchísimas gracias Eddeny, le tomamos la palabra y le esperamos en su próxima visita a Tenerife. ¡Gracias!

22 mei 2018 beoordeeld

Tartaar van tonijn was heerlijk, voor zijn prijs is het de moeite waard,ook de gefrituurde inktvisjes waren naar wens ,er mocht wel een gratis sausje bij geserveerd worden en hebben de extra van 0,50€ moeten bijbetalen voor de mayo.
Kleine dingetjes die je echt niet moet aanrekenen waar je het elders gratis krijgt bijgeleverd ,drankjes wat aan de dure kant.
Ik gaf graag een 4 sterren maar blijf bij de 3 gemiddeld.

Datum van bezoek: mei 2018
Elena G, Director de Relaciones con Clientes van Restaurante La Taberna Del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2018

Muchas gracias por su visita, un saludo.

25 februari 2018 beoordeeld

Goed visrestaurant,verscheide porties besteld als starter zoals chopitos,calamar,pulpo ala gallegha pescaditos enz.
Daarna tartaar van tonijn die was uitstekend. Een een schotel vis en schaaldieren alles zeer goed.
Toffe bediening. Wel reserveren.

Datum van bezoek: februari 2018
Elena G, Director de Relaciones con Clientes van Restaurante La Taberna Del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2018

Muchas gracias por su visita Andres.

12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn verjaardag hier gevierd....gewoon uitstekend!!! Kwaliteit en service uitstekend! Een aanrader voor wie kwaliteit belangrijk vind!

Datum van bezoek: februari 2018
Elena G, Director de Relaciones con Clientes van Restaurante La Taberna Del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2018

Muchísimas gracias, saludos.

Reizigers die Restaurante La Taberna Del Mar bekeken, bekeken ook

Golf del Sur, San Miguel de Abona

In Restaurante La Taberna Del Mar geweest? Deel je ervaringen!