“Fantastisch visrestaurant voor een correcte prijs.”
Beoordeling van Maria Restaurante Cafe

Maria Restaurante Cafe
Geclassificeerd als nr. 2 van 50 Restaurants in Los Abrigos
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
10 juni 2018 beoordeeld

Fantastisch lekker gegeten in dit gezellig klein restaurantje met zicht op zee. Zeevruchtenschotel voor 2 personen gekozen (45€). Echt verse zeevruchten, correct bereid en afgekruid met behoud van de pure smaak van het product. Ook de desserten (5€) achteraf waren ongelooflijk lekker en smaakvol. Het personeel was heel vriendelijk en attentvol. Voor vis –en zeevruchtenliefhebbers is dit een restaurant dat je zeker eens moet geprobeerd hebben. Succes gegarandeerd.

Datum van bezoek: juni 2018

8 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima prijs kwaliteit mooie porties en fijne bediening , vriendelijk en erg klant gericht. Prima een aanrader .

Datum van bezoek: februari 2018
Sarah B, Owner van Maria Restaurante Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2018

Thank you for this review, we are very glad that you enjoyed our popular seafood platter and the local white wine. We hope to see you again on your next visit to Tenerife.

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Steeds vriendelijk en (h)eerlijke keuken.
Gambas met mangosausje superlekker, we komen steeds terug!
De lieve bazin is steeds vriendelijk en te vinden voor een babbeltje.

Datum van bezoek: augustus 2017
Sarah B, Owner van Maria Restaurante Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2017

Thank you for this review, it was very nice to see you again for some more jumbo king prawns! We are very glad that you have enjoyed all of your visits to us and we hope to see you again soon.

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten, heel vriendelijke bediening! Vallen je niet lastig als je even naar de kaart kijkt.... absolute aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2017

Thank you for this review, it is always nice to see you and we are glad that you have enjoyed each of your visits to us. We look forward to seeing you again soon.

17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vers, goeie mojo er bij , lekker maar zeker niet om te zeggen waw dat springt er nu es uit in vergelijking met gelijkaardige restaurants.
Vriendelijke bediening. Mooi zicht.

Datum van bezoek: juli 2017

Thank you for this review, we are very glad that you enjoyed your experience in our restaurant and we hope to see you again on your next visit to the area.

Reizigers die Maria Restaurante Cafe bekeken, bekeken ook

San Miguel de Abona, Tenerife
Golf del Sur, San Miguel de Abona

In Maria Restaurante Cafe geweest? Deel je ervaringen!