“Avondje met vrienden”
Beoordeling van El Mirador de Los Abrigos

El Mirador de Los Abrigos
Reserveren met
El Mirador de Los Abrigos is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 11 van 50 Restaurants in Los Abrigos
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant op een unieke locatie! Prijs kwaliteit zeer goed! Vooral geschikt voor visliefhebbers maar ook wel een stukje vlees op de kaart! Aanrader!!

Datum van bezoek: oktober 2018

8 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lekker glas sangria en vers brood met twee prima tapenades (tomaat en komkommer) zijn we voor de vers gevangen vis gegaan een lokale en een zeetong welke beide aan tafel zijn gefileerd en geserveerd, deze smaakten geweldig. Voor een dessert was helaas geen plaats meer, absoluut een aanrader mede door het uitzicht over zee.

Datum van bezoek: oktober 2018
12 september 2018 beoordeeld

We werden in El Mirador de Los Abrigos fantastisch opgevangen door onze kelner Fabian.
We konden samen met hem de verse vis uitkiezen, zo eet een mens eens een andere vis dan anders, recht uit de Atlantische oceaan. Variëteiten genoeg.
Eerst zalige verse oesters voorgeschoteld, daarna werd de schoongemaakte, perfect gebakken vis én door ons uitgekozen, door onze kelner Fabian aan tafel gefileerd en opgediend. Gewoon top, als visrestaurant is deze zaak echt aan te bevelen. Pure klasse én betaalbaar! Heel leuke respectvolle bediening
¡Muchos gracias Fabian, eres un camarero superior ! ¡Gracias y hasta pronto ! Chris , Greet y Luc de Belgica xxx

Datum van bezoek: september 2018
2 september 2018 beoordeeld

Hier lekker gegeten met een variëteit aan verschillende gerechten. En wat een uitzicht krijg je hier bovenop. Het restaurant wordt volgens mij eerder bezocht door de lokale bewoners. De bediening was vriendelijk maar duwde de keuze wel wat in de richting die ze wilden. Dus voor mij een aanrader. !!

Datum van bezoek: augustus 2018
18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant aan de haven en direct aan zee gelegen. Prachtig uitzicht op zee en verse vis (vangst van de nacht / ochtend) wordt geserveerd.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die El Mirador de Los Abrigos bekeken, bekeken ook

In El Mirador de Los Abrigos geweest? Deel je ervaringen!