“Verrukkelijke visschotels met een heel aangename bediening”
Beoordeling van El Marisco

El Marisco
Reserveren met
El Marisco is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 6 van 50 Restaurants in Los Abrigos
15 mei 2018 beoordeeld

Aangename, rustige omgeving aan de haven. Heerlijke, rijkelijke visschotels. Wij hadden een voorgerecht genomen en kregen het hoofdgerecht niet volledig op. We waren er met een ukje van 2 die alles opgegeten had dat het voorgeschoteld kreeg. De staff is super (kind)vriendelijk. Plan je een bezoek aan Los Abrigos? Stap zeker eens binnen bij El Marisco.

Datum van bezoek: mei 2018

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden op trip adviser naar een leuk vis restaurant gezocht en we hebben top gegeten en vreselijk gastvrij ontvangen.

Datum van bezoek: april 2018
7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is mooi gelegen. De ober aan de ingang is wel redelijk opdringerig. We hebben de mixed grill voor 2 personen genomen. Gewoon lekker maar niet uitgesproken. Het miste wat kruiden om er meer pit in te krijgen.

Datum van bezoek: april 2018
17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten gevarieerde menukaart ( zelf in Nederlands) bediening vriendelijk echte aanrader. Mooi uitzicht op de haven.

Datum van bezoek: augustus 2017
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed. Wat een lieve mensen. Ze kennen hun vak en doen het met liefde
We aten linguini met kreeft en een goede Italiaanse pinot gris erbij. Met zicht op zee
Superavond

Datum van bezoek: augustus 2017

In El Marisco geweest? Deel je ervaringen!