TripAdvisor
Ammoudia
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Lekkerste eten tot nu toe”
Beoordeling van Roxani Restaurant

Roxani Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 9 Restaurants in Ammoudia
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We logeren hier vlak in de buurt en besloten hier te eten omdat dit restaurant op nummer 2 staat.
We hebben echt heerlijk gegeten. Het eten is echt vers, en de bediening heeft tijd voor je en bedient met een lach.
Echt een aanrader.
Wij zijn hier morgen weer.

14 september 2019 beoordeeld

Super gezellig gegeten bij het restaurant. Ze zijn er zeer gastvrij en het eten word snel geserveerd. Zeker de moeite waard om te gaan eten als je in de buurt bent.

13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met onze vrienden vakantie hebben we enkele malen mogen genieten van de uitgebreide diners. Volop keuze uit salades, verse tzatziki, gesneden brood en heerlijk gekruide gehaktballetjes. Het hoofdgerecht is vers en ruim voldoende voor de gemiddelde eter. De service is top en met een glimlach. Dus zeker een aanrader.

22 augustus 2019 beoordeeld

Datum van bezoek: augustus 2019
21 augustus 2019 beoordeeld

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Roxani Restaurant bekeken, bekeken ook

Ammoudia, Preveza Region

Ammoudia, Preveza Region

In Roxani Restaurant geweest? Deel je ervaringen!