Astrid S

Fantastisch!

Beoordeling van Kymaros Villas
5,0 van 5 bollen10 aug 2022 beoordeeld
We hebben het, als gezin met 4 kinderen, echt fantastisch gehad in villa Pefkos. Het uitzicht is adembenemend, de zonsopkomst iedere ochtend een plaatje om naar te kijken. De villa heeft alles, is heerlijk ruim en schoon en wordt keurig onderhouden. Het zwembad is groot en is 's avonds prachtig verlicht. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, genoeg supermarktjes in Keri beach. Ook redelijk wat restaurants hier. Prima te doen met een auto 5 min. Lopend kan ook maar de villa ligt echt wel hoog waardoor de terugtocht, vooral in het hoogseizoen, veel energie kost 25 min.
We hebben heerlijk genoten, veel van het eiland gezien, speedbootje gehuurd in Keri beach en boottocht naar scheepswrak en blauwe grotten via Nefis Travel ( Nederlands/ Engelse begeleiding).
Dank aan Spiros en familie voor de geweldige week en de prachtige locatie.
Datum van verblijf: augustus 2022
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
SPYRIDON GOUNELIS, Ιδιοκτήτης van Kymaros Villas, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 22 aug 2022
Thank you very much for your very nice comment about the villa and for us all, this is a reward for us.
We are really glad that your vacation was so nice.
We thank you all very much for your kindness, and we will be very happy to host you again in the future.
Τhank you .
photo villas 5
  • Expedia.com
0.1 km van Kymaros Villas
Gratis parkeren
Apartments are on the upper floor
0.3 km van Kymaros Villas
Gratis parkeren
Marathonisi from Limni Keri beach, which is just a few steps from Marathon Studios & Apartment
  • Agoda.com
0.4 km van Kymaros Villas
Υπνοδωμάτιο πάνω
0.9 km van Kymaros Villas
Gratis parkeren
The ground floor of the Stone Villa and the porch as seen from the garden
0.8 km van Kymaros Villas
RELAXING ATMOSPFERE
  • Expedia.com
0.4 km van Kymaros Villas
Gratis parkeren
Widok na zatokę i miejscowośc Limni Keri.
  • eDreams
Maria Studios
1.0 km van Kymaros Villas
Meer hotels in Limni Keri bekijken
Beoordeeld op 3 juli 2021 via mobiele applicatie

Net terug van 10 dagen Kymaros Villas met 4 volwassene en 2 kinderen. Wij verbleven in Villa Oniro en wat een geweldig verblijf !
Wij weten heel vriendelijk ontvangen met een drankje na de reis. De villa is van alles voorzien, van tosti ijzer tot broodrooster.
Het uitzicht is echt zo bijzonder dat is elke ochtend een feestje om wakker mee te worden.
De villa wordt perfect onderhouden, netjes schoongemaakt het zwembad wordt super onderhouden en niets is te gek om het je naar je zin te maken.
De citroenbomen in de tuin, het heerlijke afdakje en de meerdere schaduwplekjes van de hele warme zon zijn perfect en ook zeker met kinderen.
Bij aankomst was er zelfs een klein opblaasbadje voor onze 1,5 jarige al opgeblazen.
Wij komen zeker nog een keertje terug naar deze prachtige plek.

Kamertip: een huurauto is wel een must op naar dit afgelegen pareltje te komen.
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 29 oktober 2019

We zijn al meerdere keren op Zakynthos geweest, maar dit is echt de mooiste locatie tot nu toe. Een fantastisch uitzicht, mooie villa’s, goed onderhouden en heel schoon!
De eigenaren Spiros en Spiridoula zijn hele fijne mensen, die ervoor zorgdragen dat het je aan niets ontbreekt. Hondje Spita komt dagelijks een knuffeltje halen. Wij waren hier een week, maar het had voor ons echt langer mogen duren. Wij willen Spiros en Spiridoula bedanken voor hun gastvrijheid.

Kamertip: Prachtig uitzicht
Datum van verblijf: oktober 2019
SPYRIDON G, Ιδιοκτήτης van Kymaros Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2019

Hello.

I glad for your beautiful comments about us and the our place.
It gives us strength and desire to continue to offer our guests the best of their holidays.
We would love to see you again and your family would love to host you again.

Thank you , best regards.

Syros and Spyridoyla.

Beoordeeld op 20 oktober 2018 via mobiele applicatie

Prachtige plek. Zowel het uitzicht, de faciliteiten, de service van de gast- heer en vrouw overtroffen onze verwachtingen. Mede het zwembad, de BBQ, een gevulde (koel)kast, elke dag schoonmaak(incl afwas) maakte het een heerlijk verblijf. Minpuntjes waren er ook, de kwaliteit van de bedden viel wat tegen, de omgeving is verlaten in oktober en het geknal van jachtgeweren in de vroege ochtend moet je van houden. Desalniettemin een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2018
SPYRIDON G, Ιδιοκτήτης van Kymaros Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2018

Hello.

Τhank you for the time you dedicated to your comment.
We were glad to meet you and host your beautiful family.
Thank you for being so courteous to us, and so careful with our home.
Your remarks make us better.
We would love to see you again in the future.

Τhank you .

Best regards.

KYMAROS VILLAS

Beoordeeld op 23 september 2018 via mobiele applicatie

Super lieve eigenaars.
Word elke dag goed schoongemaakt.
Een dikke vette aanrader!
Ik raad jullie wel een huurauto aan want er zijn veel bergen.
Verder heb ik 1 min puntje en dat is dag er maar 1 sleutel is. Wij waren met 8 man dus was wel lastig als je wat aparts wilde doen.
Verder alles perfect!

Datum van verblijf: september 2018
SPYRIDON G, Ιδιοκτήτης van Kymaros Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2018

Hello.

Thank you for your preference and for your beautiful commentary.
We would like to see you again and to host you.
We are very happy to have thanked you sincerely.
Your comments help us improve.

Thank you.
Best regards.

KYMAROS VILLAS

Beoordeeld op 18 juli 2016 via mobiele applicatie

Het verblijf bij Kymaros Villas was werkelijk fantastisch! Prachtige villas met uitzicht op zee, mooie kamers, bbq met alle benodigdheden. Het huis is voorzien van alles dat nodig is voor een comfortabel verblijf. Alles wordt iedere dag(muv zondag) grondig schoongemaakt incl het zwembad. Op verzoek werd direct extra airco geregeld. We kregen twee flesjes wijn en sfeerverlichting werd 's avonds gebracht.
Natasja (housekeeping) verzorgde schone hand- en baddoeken in overvloed. De kinderen werden verrast met handdoeken die in de vorm van olifantjes gestyled op bed lagen. Wij met bloemetjes op het bed. Zelfs ongevouwen kleding werd opgevouwen en natte handdoeken & badkleding werden aan het droogrek gehangen.
Het was in alle opzichten een top locatie die meer dan uitstekend gefaciliteerd en verzorgd werd.
Bedankt!
Fleur & Mark

Datum van verblijf: juli 2016
Spyros G, Ιδιοκτήτης van Kymaros Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2016

Αγαπητοί ταξιδιώτες,

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την κριτική σας.
Είναι χαρά μας οι πελάτες μας να μένουν στις βίλες μας να φεύγουν
απολύτως ικανοποιημένοι και να έχουν απολαύσει πραγματικά τις διακοπές τους.
Θα χαρούμε να σας φιλοξενήσουμε ξανά.

Με φιλικούς χαιρετισμούς
Kymaros villas.