“Gezellige tent”

Rock Cafe
Geclassificeerd als nr. 2 van 18 Restaurants in Limni Keri
Keukens: Eetcafé
30 mei 2018 beoordeeld

Leuk ingerichte gezellige tent. Bar meer of lounge bar eigenlijk. Je kunt er eten van de "kleine(re)" kaart. Eten is goed de sfeer is beter. Mijn advies is eten bij de "buren" gezellig naborrelen bij het Rock Cafe. Oh ja, je denkt
snel aan Hard Rock Cafe, dat is het beslist niet. De naam Rock Cafe kan je doen afschrikken............mischien niet zo'n goede keuze van de eigenaar. Het is gewoon een heel gezellige lounge plek.

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier aantal keer savonds een heerlijk koud biertje gedronken en je krijgt er een bakje zoutjes bij. Wellicht kunnen ze de naam beter veranderen in Lounge Cafe aangezien er geen rock te luisteren is. Want lounge kan je hier prima.

27 juli 2017 beoordeeld

Leuk voor een bakkie koffie en zalige verse fruitsapjes. Jammer genoeg weinig keuze in wat lekkers bij de koffie. Er was alleen appeltaart terwijl er op de kaart de heerlijkste dingen stonden. Dat was een tegenvaller.

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier in de ochtend gezeten en ern cappuccino gedronken. Gezellige plek om te zitten en wat te drinken. Aardige bediening en mooi uitzicht

30 juni 2017 beoordeeld

Hier namen we altijd ons dagelijkse espresso. Heerlijk. Fijne stoelen. Relaxte muziek, weinig rockmuziek gehoord :-).

Reizigers die Rock Cafe bekeken, bekeken ook

Limni Keri, Zakynthos
Limni Keri, Zakynthos

In Rock Cafe geweest? Deel je ervaringen!