“vakantie”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 29,72*
Vanaf
Zakynthos Keri Caves, Marathonissi, and ...
Geclassificeerd als nr. 2 van 7 dingen om te doen in Limni Keri
Attractiegegevens
1 juni 2018 beoordeeld

mooie plaats zeker bezoeken als je een auto hebt gehuurd ook de weg er naar toe is mooi geweldig uitzicht

27 november 2017 beoordeeld

We hebben deze plek bezocht met een boottochtje vanaf de haven van Agios Sostis (Porto Koukla). Erg mooi helder blauw water en fotgenieke rotspartijen. Een frisse duik in het water maakt de ervaring compleet. Zeer de moeite waard.

20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen hier niet met een eigen bootje heen, dat maakte het iets minder omdat we daardoor maar +- 15 rondom de blue caves hebben kunnen zwemmen en niet zelf een strandje hebben kunnen uitzoeken. Als we dit wel hadden gedaan, dan waarschijnlijk 5 sterren want het is echt een hele mooie omgeving met azuurblauw water en idyllische strandjes

5 september 2017 beoordeeld

ga er niet heen zonder je fototoestel, het is prachtig, echt je kan blijven foto's nemen. Ik heb een bootje gehuurd en zelf daar naar toe gevaren. Je kan dan je eigen strandje uitkiezen, even liggen, gaan zwemmen en genieten van het uitzicht. Zalig, dat is vakantie!

Bekijk meer beoordelingen
31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig om de grotten van dichtbij te kunnen zien. Op basis van andere beoordelingen hebben wij een bootje gehuurd bij The Big Blue Boat in Limni Keri en zijn daarmee zelf naar de grotten en het schildpaddeneiland gegaan. Ze gaan betrouwbaar te werk en leggen alles goed uit. Wij raden iedereen aan om zelf met een bootje erop uit te gaan ipv met een boottocht mee. Ideaal om zelf te kunnen bepalen hoelang en waar je zwemt. Als wij nog eens een bootje willen huren op Zakynthos gaan we dat zeker bij The Big Blue Boat doen.

Reizigers die Keri Caves bekeken, bekeken ook

Zakynthos, Ionische Eilanden
Agios Nikolaos, Volimes

In Keri Caves geweest? Deel je ervaringen!