“Lekker eten met mooi uitzicjt”
Beoordeling van Keri Taverna

Keri Taverna
Geclassificeerd als nr. 5 van 18 Restaurants in Limni Keri
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. Prima kaart, heel erg mooi uitzicht en ook heel erg vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

30 mei 2018 beoordeeld

Niks mis mee, goed eten voor een redelijke prijs, vriendelijk personeel. Soms wat te klein, maar dat heb je als je goed eten en goede service verleent

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze avond hadden we besteld:
- brood met tomaat en olijven: de tomaat en olijven waren aan de magere kant.
- gefrittuurde courgette: was prima
- pizza pepperoni: de pizzabodem is van brood en de peperoni is soort van boterhammenworst.
- zwaardvis: de zwaardvis was opzich lekker een beetje aan de droge kant. De salade en aardappelen waren aan de magere kant. Bovendien waren de aardappelen taai.
- zalm: de zalm was erg droog. Bij de salade en aardappelen geldt hetzelfde als het gerecht van de zwaardvis.
- risotto met vis: was daarentegen heerlijk.

Het was erg jammer dat de smaken tegenvielen, gezien de beoordelingen van TripAdvisor en Google.

8 mei 2018 beoordeeld

Als afsluiter van onze vakantie zijn we hier gaan eten. De kaart was goed, voldoende keuze voor iedereen en prima eten. Op de verdieping kun je erg leuk zitten met mooi uitzicht over de baai. Dat maakt het geheel ook echt aantrekkelijk. We sloten af met een huisgemaakt glaasje en een heel acceptabele rekening.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vergeleken met andere restaurants in de omgeving is dit restaurant niet bijzonder. Je kan er lekker eten, maar andere restaurants zijn beter

Reizigers die Keri Taverna bekeken, bekeken ook

Limni Keri, Zakynthos
Limni Keri, Zakynthos

In Keri Taverna geweest? Deel je ervaringen!