“Gewoon heel goed eten”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
30 mei 2018 beoordeeld

Niks mis mee, goed eten voor een redelijke prijs, vriendelijk personeel. Soms wat te klein, maar dat heb je als je goed eten en goede service verleent

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze avond hadden we besteld:
- brood met tomaat en olijven: de tomaat en olijven waren aan de magere kant.
- gefrittuurde courgette: was prima
- pizza pepperoni: de pizzabodem is van brood en de peperoni is soort van boterhammenworst.
- zwaardvis: de zwaardvis was opzich lekker een beetje aan de droge kant. De salade en aardappelen waren aan de magere kant. Bovendien waren de aardappelen taai.
- zalm: de zalm was erg droog. Bij de salade en aardappelen geldt hetzelfde als het gerecht van de zwaardvis.
- risotto met vis: was daarentegen heerlijk.

Het was erg jammer dat de smaken tegenvielen, gezien de beoordelingen van TripAdvisor en Google.

8 mei 2018 beoordeeld

Als afsluiter van onze vakantie zijn we hier gaan eten. De kaart was goed, voldoende keuze voor iedereen en prima eten. Op de verdieping kun je erg leuk zitten met mooi uitzicht over de baai. Dat maakt het geheel ook echt aantrekkelijk. We sloten af met een huisgemaakt glaasje en een heel acceptabele rekening.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vergeleken met andere restaurants in de omgeving is dit restaurant niet bijzonder. Je kan er lekker eten, maar andere restaurants zijn beter

27 november 2017 beoordeeld

Ziet er idyllisch uit. Naar binnen gelokt door charmante griekse medewerker. Het was heel druk, maar mochten even wachten. Na 5 minuten kregen we een tafeltje wat eigenlijk gereserveerd was voor iemand anders. Het duurde een tijd voordat er iemand kwam opnemen, het duurde nog langer voodat we een drankje hadden. Na een uur kregen we de indruk dat de tafeltjes om ons heen die later gekomen waren wel bediend werden. Toen we het vroegen was het antwoord dat het goed zou komen. Na anderhalf uur nog een keer gezegd en en kwartier later nog een keer. De bon was kwijt werd verteld. Ze kwamen niet vragen wat we dan besteld hadden. We kregen een schaal visvoorgerechtjes (waar wij niet van houden, maar oke mooi gebaar) en 20 minuten daarna toch ons eten wat we besteld hadden. Gek als ze de bon kwijt waren. De volgende dag zijn we er weer gaan eten om ze nog een kans te geven en je gelooft het niet, maar er gebeurde wederom hetzelfde. Ongelovelijk haast. Eten zelf redelijke kwaliteit.

Reizigers die Keri Taverna bekeken, bekeken ook

Limni Keri, Zakynthos
Limni Keri, Zakynthos

In Keri Taverna geweest? Deel je ervaringen!