“De prijs”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Alles heel goed. Hollandse prijzen. Alles was heel goed, maar ik verwacht in Griekenland Griekse prijzen. Dus alles wat goedkoper. Dit zijn Hollandse prijzen. Maar ik zeg verder niets negatiefs over het eten het uitzicht en het personeel. Alles was GOED.

NINO F, Proprietario van La Bruschetta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Maintaining a high quality standard for an Italian restaurant abroad means first of all working withauthentic Italian products. It is therefore logical that mozzarella, Parma ham, Calabrian "spianata", Neapolitan "spicy salami", Sardinian "pecorino" cheese... have much higher costs compared to costs in Italy, due to transport and taxes that the Greek state applies to the trader (24%). If a Greek goes to eat in a Greek restaurant in Amsterdam he can not think of paying like a Greek restaurant in Athens. Thanks anyway for the nice words. They have been appreciated!

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een leuk en gezellig restaurant waar je lekker kunt eten maar wij vonden het een beetje aan de dure kant voor wat je krijgt. In 10 dagen elke avond uit eten geweest en dit was het duurste waar we gegeten hadden. (€55 met ons tweeën)
Dus vandaar de 3 rating. Bediening was goed, eten lekker maar in verhouding aan de dure kant vergeleken met andere restaurants waar ook lekker en zelfs nog lekkerder kan eten.

10 september 2017 beoordeeld

Lekker italiaans eten met aardige bediening, op een terras met prachtig uitzicht over Limni Keri. Het eten wordt bereid in een houtoven, en was alllemaal keurig verzorgd en smakelijk.

3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen voor het uitzicht is het al een fantastische beleving. Het eten is dan wel geen Grieks maar Italiaans en wat een mooie gerechten. Mooi op smaak en ook heel toegankelijk voor kinderen. Is de moeite waard om hier te gaan eten.

1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met ons gezin (2 kinderen, 1 en 4 jaar oud). Kinderstoel beschikbaar. Prachtig uitzicht. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Reizigers die La Bruschetta bekeken, bekeken ook

Limni Keri, Zakynthos
Keri Village, Zakynthos

In La Bruschetta geweest? Deel je ervaringen!