26 juli 2017 beoordeeld

We hadden deze locatie niet geboekt maar gingen ervan uit dat het ook prima zou zijn. Daar let toch Sunweb wel op als ze je overboeken? Nou nee dus! Even schrikken toen we aankwamen, heel klein, vies bunkertje zonder privacy. Brrrrr. Is goed opgepakt door de eigenaresse, na 1 nacht ander apartement en een heeeeeerlijk gratis diner aangeboden gekregen gelukkig. Verder heel fijn. Super vriendelijk.

Verbleef: juli 2017
11 december 2016 beoordeeld

Dit was onze laatste locatie van een twee wekelijkse reis. Prima kamer en prachtig dakterras. Vooral het ontbijt was een verrassing. Allerlei producten uit eigen tuin en zeer uitgebreid. De tweede dag wederom een prachtig ontbijt maar nu weer totaal anders. Prima dres waar het goed toeven is. Zeer gastvrije familie die er alles aan doet om je het naar de zin te maken.

Verbleef: september 2016
20 september 2016 beoordeeld

Pansion Limni is nog echt zo'n fijn familie pension waar je je direct thuis voelt, verwacht geen luxe kamers ( zeer schoon ) want dat is er niet maar een pension waar de Griekse gastvrijheid nog hoog in het vaandel staat.
Wij hadden een twee kamer appartement dat bestaat uit een studio ( 2 persoonsbed ) met keukenblok ,toilet/ douche en een tweede kamer met een 2 persoonsbed en toilet / douce ruimte
Tafels en stoelen staan niet in deze kamers maar er kan gebruik gemaakt worden van de aangrenzende serre.
Voor het geweldige ontbijt met dagelijks nieuwe verse producten van eigen grond kun je terecht op locatie of bij hun andere locatie Pansion Porto Tsi Ostrias waar oma dagelijks de meest heerlijke gerechten op tafel tovert.
Het Pension heeft uitzicht op het strand en het schildpadden eiland Marathonisi, het strand ligt pal aan het pension.

Kamertip: Alle kamers met Zeezicht
  • Verbleef: september 2016, reisde met familie
23 mei 2013 beoordeeld

Heel mooie locatie om te genieten van een rustige vakantie. Martha, Denni, mama en de ganse familie doen alles om het je naar je zin te maken. Griekse gastvrijheid, lekker en uitgebreid ontbijt met eigen ingrediënten. Ze lieten ons verschillende keren meegenieten van een door mama met veel liefde bereide maaltijd, vergezeld door een lekkere eigen gemaakt rosé wijn.
Voor wie niet houdt van massa toerisme maar wel wil genieten van het authentieke Griekenland.
Just go en enjoy!

Nicky en Wim (Glabbeek, België)

• Verbleef: mei 2013, reisde met een partner
30 april 2013 beoordeeld

Een aanrader op alle gebied.
Zeer vriendelijke mensen en heel goed pension en praktisch op het strand.
Groot terras met uitzicht op zee.
Een rustig dorpje met alle voorzieningen, zoals restaurantjes en paar winkels.
Je kan er bootjes huren.
Een strand dat lang ondiep blijft wat ook handig is voor de kinderen.
Het is een heel goede keuze.
Ze spreken engels en trakteren met wijn en lekkernijen. Dat was zelfs iedere dag zo !

• Verbleef: april 2013, reisde met vrienden