“Een van de beste restaurants”
Beoordeling van Taverna Vafios

Taverna Vafios
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Vafios
Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer, zeer lekkere haan met tomatenwijnsaus gegeten. Zo mals. Vriendin had goede entrecote. Gesmuld. Dit restaurant behoort meer eters te krijgen! Van het huis kregen we op het eind nog een zeer lekkere pruimenlikeur. Bediening was vriendelijk en gaf goed advies.

5 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een wandeling vanuit Molyvos kwamen we uit in Favios. Prachtig uitzicht vanaf het terras. Heerlijke lunch gehad.

6 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben regelmatig gegeten bij Vafios Taverna en iedere keer was het eten geweldig. De bediening was erg goed, Kostas spreekt vele talen en geeft goed advies over alle gerechten.
Het uitzicht is vooral rond zonsondergang geweldig, je kijkt uit op Molivos en ziet de zon erg mooi ondergaan.

3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb altijd het idee gehad dat de Grieken snappen dat uiteten gaan een complete ervaring moet zijn. Zij zorgen dat niet alleen het eten goed is maar dat ook de best mogelijke service wordt geleverd en dat het restaurant er verzorgd en prettig uitziet. Geen restaurant in Lesbos doet dit naar mijn idee beter dan Taverna Vafios. Niet alleen het eten was heerlijk maar de bediening was ook zeer vriendelijk en het restaurant had een gezellige sfeer. Een ander pluspunt is het prachtige uitzicht op het terras.

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke romantische avond gehad! Prachtig uitzicht, idyllisch, ontzettend lekker gegeten, heel smaakvol, geweldige meneer in de bediening! Vermakelijke, interessante verhalen!

Aanrader!

In Taverna Vafios geweest? Deel je ervaringen!