“Een leuke vondst”
Beoordeling van Greek House

Greek House
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Restaurants in Monolithos
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heel lekker gegeten. Lekkere moussaka, en lekkere gevulde paprika en tomaten. We kregen een gratis glaasje wijn van het huis. Ook kregen we gratis druiven. Vriendelijke bediening. We hebben ook een kijkje genomen bij de wijnkelder waar we een lekkere fles kochten. Een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

13 augustus 2019 beoordeeld

Super traditioneel restaurant, hele leuke en attente bediening. Heerlijke zelf gemaakte wijn, uit een prachtige wijn kelder. Zeker de moeite waard om te stoppen onderweg.

Datum van bezoek: augustus 2019
15 juli 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten voor mooie prijs. Locatie en sfeer geweldig. Personeel zeer vriendelijk !!! Ik zou hier zeker nog een keer heen gaan en raad iedereen aan om dit sowieso een keer te proberen !

Datum van bezoek: juli 2019
22 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk tentje langs de weg. Zag er op de heenweg leuk uit. Op de terugweg aangedaan. Lekker vlees, lekkere wijn. Origineel Grieks. Mooi uitzicht. Aanrader

Datum van bezoek: juni 2019
31 oktober 2018 beoordeeld

We hebben dit restaurant per ongeluk ontdekt,
Heerlijk gegeten en ontzettend leuk ontvangen door de eigenaar, heerlijke moussaka en vlees van de bbq gegeten na de maaltijd werden we verrast door de aan geboden Griekse yoghurt met honing.
Leuke souvenirtjes gekocht in het winkeltje.
We zijn van plan om er volgend jaar weer te gaan eten, verheug me er nu al op

Datum van bezoek: mei 2018
Santy F, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες van Greek House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2019

Dear Guests,

Thank you very much for your kind review.
We are very happy that you had a great time with us!

We look forward to welcoming you soon again!

Best regards from entire team of Greek House

Reizigers die Greek House bekeken, bekeken ook

Monolithos, Rhodes-Stad

In Greek House geweest? Deel je ervaringen!