“In 1 woord super”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Samui Beach Resort
Beoordeeld als nr. 22 van 51 hotels in Lamai Beach
18 oktober 2016 beoordeeld

Geweldige locatie direct aan het strand, prima bar en restaurant.
Heel vriendelijk personeel en de eigenaar komt graag een praatje met je maken.
Prijzen zijn heel redelijk om niet te zeggen goedkoop.
Ik heb al 3 keer een upgrade gekregen naar de mooiste kamers van het park.

Kamertip: Alle kamers zijn eigenlijk goed, ligt eraan wat je wilt uitgeven
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2015, reisde met vrienden
YvoMolin, Manager van Samui Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2017

Beste nootmans,

bedankt voor je review, en ja ik kom graag een praatje maken, hoop dat ik je niet te veel verveelde ,.....lol
Het werkte wel . je hebt het record van 3 up grades !

Yves

Schrijf een beoordeling

20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie aan het strand incl. een leuk klein zwembad. Wel was het wat verder van de restaurants/winkels maar met scooter prima te doen. De service van het restaurant vonden we wel minder. De obers kwamen niet en er was niet veel keus meer qua ontbijt.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
YvoMolin, Guest Relations Manager van Samui Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2016

Beste Alex, bedankt voor uw review, we nemen uw advise serieus , en zullen de obers hier op aanspreken, Mvg,Yves receptie

24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Min 5 / bij aankomst bleek balustrade van balkon los te zitten /het bewoog 30 graden levensgevaarlijk !!! 1 x er tegen aan vallen en je stort naar beneden/ hotel zou gesloten moeten worden / ik geld teruggevraagd en uitgecheckt/ manager was het met eens en kon er niets aan doen /daarnaast overal beton rot

Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
22 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven hier 5 nachten in een standaard kamer.
Kamer was zeer schoon en werd iedere dag ook netjes schoongemaakt incl schone handdoeken.
Er zijn werkzaamheden achter de kamers waardoor veel geluidsoverlast. Hierdoor hebben we wel korting gekregen. Dus boek niet via booking maar rechtstreeks zodat je korting kan krijgen!!!!

Badkamer erg klein en douche hangt boven toilet. Waardoor je tegen de wc moet staan om te douche.
Ligging is prima. Rustige locatie (buiten werkzaamheden om) en 20 min lopen naar de strip van Lamai beach.
Zwemband en beachbar slecht onderhouden. Niet resort waardig. Allemaal erg oud.
In 5 dagen hebben wij maar 1 keer plek gehad op de strandstoelen. Andere dagen lag het allemaal vol waardoor we op ons handdoek moesten liggen (niet erg maar bij een resort verwacht je anders).
Eten is vrij goedkoop en lekker. Alleen sluit de bar/restaurant al om 21.00 uur.
Bordingticket wilde de dame bij de receptie niet voor ons uitprinten. We moesten maar naar een internet café!! Geen service!
Wil je echt de luxe hebben van een resort dan verder kijken. Wil je voor weinig geld, dichtbij het strand zitten dan is dit een optie.

Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
8 september 2015 beoordeeld

Kamers en bungalows zijn oud en worden najaar 2015 allemaal gerenoveerd. Tuin en ligging aan strand/zee zijn prachtig en worden goed onderhouden, kortom een ideaal plaatje. Heerlijke plek voor een rustige relaxvakantie.
Winkels op loopafstand, de mall, kroegen en restaurants zijn verder weg gelegen en hiervoor is een shuttle dienst beschikbaar.
Personeel, is zeer vriendelijke en service gericht.
Het geheel is uitstekend georganiseerd. Goede zorg voor evt. Klachten en vragen.
Wij hebben vanwege geluidsoverlast vanwege de renovatie, een betere bungalow aangeboden gekregen.

Kamertip: Bungalows liggen fraaier om zwembad en ook met uitzicht op zee
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
14 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen in dit resort aan na onze tijd in noord en centraal Thailand en we zijn hier heerlijk bijgekomen. Het ligt aan een rustig maar goed strand waar je prima kan zwemmen in de zee. Het uitgaansgedeelte ligt er volgens mij wel een eindje vandaan, maar hier waren we toen niet naar op zoek. Het personeel in het restaurant is aardig en er is prima eten. Al met al een goed verblijf als je het iets rustiger zoekt.

Verbleef: Juli, 2015
13 augustus 2015 beoordeeld

Wij zijn hier nu twee keer geweest en hebben weer genoten. De plek vinden wij ideaal, aan een mooi en rustig strand, en toch met een taxi 's avonds snel bij het vertier. Huisjes liggen in een prachtige tuin. We hadden dit keer een kamer aan het zwembad met zeezicht, absolute topper! Bedden zouden wat zachter mogen, maar dat is op wel meer plaatsen in Thailand het geval. Restaurant is prima, ontbijten kan ook prima aan de overkant van de weg. We gaan er zeker nog eens terug.

Verbleef: Juli, 2015
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Lamai Beach bekeken
Samui Sense Beach Resort
nr. 31 van 51 in Lamai Beach
208 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Samui Beach Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Samui Beach Resort

Adres: 124/11 Moo 3 | Lamai Beach, Lamai Beach, Maret, Koh Samui 84310, Thailand
Locatie: Thailand > Surat Thani > Koh Samui > Maret > Lamai Beach
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 9 beste resorthotel in Lamai Beach
Nr. 14 hotel aan het strand in Lamai Beach
Nr. 16 familiehotel in Lamai Beach
Nr. 17 romantisch hotel in Lamai Beach
Prijsklasse: € 19 - € 51 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Samui Beach Resort 3*
Aantal kamers: 53
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Booking.com, Expedia, Agoda, Ctrip TA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Samui Beach Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Samui Beach Hotel Lamai Beach

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?