20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie aan het strand incl. een leuk klein zwembad. Wel was het wat verder van de restaurants/winkels maar met scooter prima te doen. De service van het restaurant vonden we wel minder. De obers kwamen niet en er was niet veel keus meer qua ontbijt.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
YvoMolin, Guest Relations Manager van Samui Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2016

Beste Alex, bedankt voor uw review, we nemen uw advise serieus , en zullen de obers hier op aanspreken, Mvg,Yves receptie

24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Min 5 / bij aankomst bleek balustrade van balkon los te zitten /het bewoog 30 graden levensgevaarlijk !!! 1 x er tegen aan vallen en je stort naar beneden/ hotel zou gesloten moeten worden / ik geld teruggevraagd en uitgecheckt/ manager was het met eens en kon er niets aan doen /daarnaast overal beton rot

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
22 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven hier 5 nachten in een standaard kamer.
Kamer was zeer schoon en werd iedere dag ook netjes schoongemaakt incl schone handdoeken.
Er zijn werkzaamheden achter de kamers waardoor veel geluidsoverlast. Hierdoor hebben we wel korting gekregen. Dus boek niet via booking maar rechtstreeks zodat je korting kan krijgen!!!!

Badkamer erg klein en douche hangt boven toilet. Waardoor je tegen de wc moet staan om te douche.
Ligging is prima. Rustige locatie (buiten werkzaamheden om) en 20 min lopen naar de strip van Lamai beach.
Zwemband en beachbar slecht onderhouden. Niet resort waardig. Allemaal erg oud.
In 5 dagen hebben wij maar 1 keer plek gehad op de strandstoelen. Andere dagen lag het allemaal vol waardoor we op ons handdoek moesten liggen (niet erg maar bij een resort verwacht je anders).
Eten is vrij goedkoop en lekker. Alleen sluit de bar/restaurant al om 21.00 uur.
Bordingticket wilde de dame bij de receptie niet voor ons uitprinten. We moesten maar naar een internet café!! Geen service!
Wil je echt de luxe hebben van een resort dan verder kijken. Wil je voor weinig geld, dichtbij het strand zitten dan is dit een optie.

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
8 september 2015 beoordeeld

Kamers en bungalows zijn oud en worden najaar 2015 allemaal gerenoveerd. Tuin en ligging aan strand/zee zijn prachtig en worden goed onderhouden, kortom een ideaal plaatje. Heerlijke plek voor een rustige relaxvakantie.
Winkels op loopafstand, de mall, kroegen en restaurants zijn verder weg gelegen en hiervoor is een shuttle dienst beschikbaar.
Personeel, is zeer vriendelijke en service gericht.
Het geheel is uitstekend georganiseerd. Goede zorg voor evt. Klachten en vragen.
Wij hebben vanwege geluidsoverlast vanwege de renovatie, een betere bungalow aangeboden gekregen.

Kamertip: Bungalows liggen fraaier om zwembad en ook met uitzicht op zee
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
14 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen in dit resort aan na onze tijd in noord en centraal Thailand en we zijn hier heerlijk bijgekomen. Het ligt aan een rustig maar goed strand waar je prima kan zwemmen in de zee. Het uitgaansgedeelte ligt er volgens mij wel een eindje vandaan, maar hier waren we toen niet naar op zoek. Het personeel in het restaurant is aardig en er is prima eten. Al met al een goed verblijf als je het iets rustiger zoekt.

Verbleef: juli 2015