Boek nu, betaal bij aankomst
Renaissance Hotels
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 262 per nacht.

Pavilion Samui Villas & Resort(Lamai Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Samaya Bura(Lamai Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 49% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 49% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 92 per nacht.

LeMeridien.com
Weekender Resort(Lamai Beach)
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Manathai Koh Samui(Lamai Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Samui Sense Beach Resort(Lamai Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Am Samui Palace(Lamai Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Gratis parkeren
Thai House Beach Resort(Lamai Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 1.379
Priceline
22 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven hier 5 nachten in een standaard kamer.
Kamer was zeer schoon en werd iedere dag ook netjes schoongemaakt incl schone handdoeken.
Er zijn werkzaamheden achter de kamers waardoor veel geluidsoverlast. Hierdoor hebben we wel korting gekregen. Dus boek niet via booking maar rechtstreeks zodat je korting kan krijgen!!!!

Badkamer erg klein en douche hangt boven toilet. Waardoor je tegen de wc moet staan om te douche.
Ligging is prima. Rustige locatie (buiten werkzaamheden om) en 20 min lopen naar de strip van Lamai beach.
Zwemband en beachbar slecht onderhouden. Niet resort waardig. Allemaal erg oud.
In 5 dagen hebben wij maar 1 keer plek gehad op de strandstoelen. Andere dagen lag het allemaal vol waardoor we op ons handdoek moesten liggen (niet erg maar bij een resort verwacht je anders).
Eten is vrij goedkoop en lekker. Alleen sluit de bar/restaurant al om 21.00 uur.
Bordingticket wilde de dame bij de receptie niet voor ons uitprinten. We moesten maar naar een internet café!! Geen service!
Wil je echt de luxe hebben van een resort dan verder kijken. Wil je voor weinig geld, dichtbij het strand zitten dan is dit een optie.

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
8 september 2015 beoordeeld

Kamers en bungalows zijn oud en worden najaar 2015 allemaal gerenoveerd. Tuin en ligging aan strand/zee zijn prachtig en worden goed onderhouden, kortom een ideaal plaatje. Heerlijke plek voor een rustige relaxvakantie.
Winkels op loopafstand, de mall, kroegen en restaurants zijn verder weg gelegen en hiervoor is een shuttle dienst beschikbaar.
Personeel, is zeer vriendelijke en service gericht.
Het geheel is uitstekend georganiseerd. Goede zorg voor evt. Klachten en vragen.
Wij hebben vanwege geluidsoverlast vanwege de renovatie, een betere bungalow aangeboden gekregen.

Kamertip: Bungalows liggen fraaier om zwembad en ook met uitzicht op zee
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
14 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen in dit resort aan na onze tijd in noord en centraal Thailand en we zijn hier heerlijk bijgekomen. Het ligt aan een rustig maar goed strand waar je prima kan zwemmen in de zee. Het uitgaansgedeelte ligt er volgens mij wel een eindje vandaan, maar hier waren we toen niet naar op zoek. Het personeel in het restaurant is aardig en er is prima eten. Al met al een goed verblijf als je het iets rustiger zoekt.

Verbleef: juli 2015
13 augustus 2015 beoordeeld

Wij zijn hier nu twee keer geweest en hebben weer genoten. De plek vinden wij ideaal, aan een mooi en rustig strand, en toch met een taxi 's avonds snel bij het vertier. Huisjes liggen in een prachtige tuin. We hadden dit keer een kamer aan het zwembad met zeezicht, absolute topper! Bedden zouden wat zachter mogen, maar dat is op wel meer plaatsen in Thailand het geval. Restaurant is prima, ontbijten kan ook prima aan de overkant van de weg. We gaan er zeker nog eens terug.

Verbleef: juli 2015
13 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk paar dagen gehad met mijn vriend in dit resort. Bungalow op 1 minuut lopen van het strand. Lekker rustige plek en op loopafstand naar het wat drukkere gedeelte (10 minuten ongeveer). Restaurant heeft heerlijke pizza's en mooi uitzicht over zee :-)

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner