Boek nu, betaal bij aankomst
Renaissance Hotels
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 262 per nacht.

Samaya Bura(Lamai Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 41% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 41% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 80 per nacht.

LeMeridien.com
  • Gratis parkeren
Pavilion Samui Villas & Resort(Lamai Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
Weekender Resort(Lamai Beach)
  • Gratis parkeren
Samui Sense Beach Resort(Lamai Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Manathai Koh Samui(Lamai Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Gratis parkeren
Am Samui Palace(Lamai Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Gratis parkeren
Thai House Beach Resort(Lamai Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 1.452
25 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk resort is het toch. Vriendelijk personeel, mooie schone kamers, en een heerlijk strand. Alles is hier tip top in orde. We zijn vanuit het hectische chaweng naar lamai toe gegaan en eigenlijk toevallig hier te recht gekomen,wat een verademing zeg. Als we weer op koh samui komen dan gaan we hier zeker terug komen. Bedankt samui beach resort voor het heerlijke verblijf bij jullie!!!! Ze krijgen van mij een dikke 10 als rapportcijfer.

Verbleef: april 2015, reisde met familie
22 november 2014 beoordeeld

Samen met mijn vriendin heb ik hier 4 dagen mogen genieten van de gastvrijheid en service van het personeel. Bij aankomst zijn wij kosteloos ge-upgrade naar een superior bungalow, omdat er ruimte was en zij willen graag alle gasten een perfect verblijf aanbieden.

Elke dag worden de kamers netjes schoongemaakt met nieuwe linnen, handoeken en gestofzuigd. Ook wordt de koelkast aangevuld met 2 flesjes water, koekjes, thee en een waterkokertje!

Wifi was prima beschikbaar op de kamer en voor de rest was alles naar behoren. Lekkere ruime douche en mooie glazen design wasbak!

Het restaurant is mooi en schoon en de 'chicken basket' is een echte aanrader!

Verder een mooi zwembad, leuke ligstoelen en een geweldig strand!

De eigenaar is een vriendelijke en behulpzame nederlandse man die altijd klaar staat om je te helpen.

Ik ben vaak op samui geweest en kan met zekerheid zeggen dat dit mijn meest plezierige verblijf is!

• Verbleef: november 2014
22 november 2014 beoordeeld

Wij hebben 4 nachten in Samui beach resort geslapen en hebben hiervan genoten! Mooi resort voor een goede prijs en ook de service is top! Het is schoon en netjes en het eten is niet duur! Locatie niet in het drukke centrum maar wel op een leuke locatie direct aan het strand! Wij hebben genoten en hopen nog eens terug te gaan!

• Verbleef: november 2014
1 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor goede prijs konden we hier overnachten, helaas maar 1 nacht gebleven ipv 5.

Kamer heel schoon, alleen alle bungalows hieromheen worden verbouwd waardoor het een herrie is.

Dit is ons niet verteld bij aankomst. Restaurant bij het strand volledig in puin, er liggen brokstukken in het zwembad. Er word geadverteerd met live music en bbq night, dat is niet mogelijk waarschijnlijk. Ook ligt het resort afgelegen, ver van het stadje. Het zou goed zijn hier te verblijven wanneer het resort in orde is. Strandbedjes zijn goed en stukje strand is erg mooi.

Personeel wel heel vriendelijk en spreekt goed Engels, behulpzaam.

Verbleef: september 2014, reisde met vrienden
20 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super lekker weekje gehad bij samui beach resort. De accomodatie is schitterend en de service nog beter. Wij hebben genoten. We konden veel in de buurt ondernemen. Jammer dat de tour in de folder en op Internet niet up to date waren. De kinderen hadden een super leuk etentje georganiseerd. Bedankt nogmaals voor jullie hulp daarin. We komen zeker een keer terug.

Verbleef: augustus 2014, reisde met familie