Samui Sense Beach Resort(Lamai Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Seaview Paradise Resort Hotel(Lamai Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Samaya Bura(Lamai Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 73 per nacht.

Weekender Resort(Lamai Beach)
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Manathai Koh Samui(Lamai Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Thai House Beach Resort(Lamai Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Gratis parkeren
Boek nu, betaal bij aankomst
Renaissance Hotels
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 251 per nacht.

• Gratis parkeren
Pavilion Samui Villas & Resort(Lamai Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 1.023
2 augustus 2013 beoordeeld

We verbleven een week in een bungalow. De bungalow zag er prima uit, het was netjes, bed lag lekker en de badkamer was schoon. In het restaurant kun je voor goede prijzen lekker eten. Het resort ligt pal aan het strand, en heeft een (schoon) eigen zwembad. Ik vond de prijs wat aan de hoge kant, gezien de kwaliteit van de bungalow.
Het personeel daarentegen is verschikkelijk. Ze spreken slecht Engels, zijn ongemotiveerd en totaal niet behulpzaam. We hebben meerdere mensen gesproken die ook in een bungalow verbleven, en het blijkt dat iedereen een andere prijs betaalt. Bekenden van ons verbleven ook een week in het resort, zonder van tevoren te boeken maar moesten elke dag naar een andere kamer verhuizen omdat alles vol zat. Dit bleek achteraf niet te kloppen. Ze hadden volgens mij geen idee welke kamers bezet waren en welke niet.
Wij zouden hier niet nog een keer naar toe gaan. Er zijn betere resorts van dezelfde prijs.

• Verbleef: juli 2013, reisde met een partner
4 februari 2013 beoordeeld

Het ligt buiten de levendigheid van Lamai Beach. Voor doorzetters is het te lopen maar prettig is anders. Dat wisten bij het boeken dus zeuren we er niet over. De kamers, bungalows eigenlijk, liggen in een leuke tuin. Aan het strand is een zwembad en een goed restaurant waar ook het ontbijt is. Stoelen zijn er niet in overvloed en ook schaduw is schaars. Wel gratis handdoeken! De kamer is heel basis maar wel ruim. De onze rook wel muf. Wifi deed het niet op de kamer maar wel op het strand. Ook mag je de receptie computer gebruiken..

Verbleef: februari 2013, reisde met een partner
27 januari 2013 beoordeeld

Omdat wij een relax vakantie wilden om lekker uit te rusten hebben wij dit resort als longstay geboekt. Hetbismonsngeweldig bevallen. Heerlijk rustig gelegen maar toch niet te ver van de winkeltjes en restaurantjes. Wij hadden een airco kamer op de bovenvérdieping. Alles was aanwezig voorheen perfecte vakantie. Goede boxspring bedden, koelkastje, waterkoker voor koffie/thee en flatscreen tv. Ook was er gratis wifi op de kamer zowel als in het hele resort. Iedere dag werd de kamer schoongemaakt en de handdoeken en beddengoed werden ook iedere dag verschoond. Het restaurant van het resort serveerde heerlijk eten. Er was een uitgebreide menukaart met westers zowel als Thais eten .tegen zeer redelijke prijzen. Ook het zwembad was heerlijk om in af te koelen. Hebberd iedere dag schoongemaakt. De weken die wij er verbleven zijn omgevlogen. Wij komen er graag nog eens terug.

• Verbleef: december 2012, reisde met een partner
25 augustus 2012 beoordeeld

Voor deze prijs lag onze bungalow op een prachtige plek, 20 meter van het zwembad en strand. De service was goed, kamers werden dagelijks schoongemaakt en de gratis strandhanddoek was een leuke extra. Een perfecte plek om helemaal tot rust te komen. Het centrum van Lamai is wel wat verder lopen, maar daardoor is de plek een stuk rustiger.

• Verbleef: augustus 2012, reisde met een partner
26 december 2011 beoordeeld

Met een vriendin zou ik er een paar nachten blijven. Uiteindelijk hebben we enkele nachten bijgeboekt, omdat het ons zo goed beviel. We zijn zelfs aan het eind van onze vakantie nog voor een paar dagen terug gegaan.
Vriendelijk personeel. Mooie ligging aan het strand, rustig. Goeie accomodatie. Goed eten. Helemaal perfect voor een strandvakantie.
Het ligt wel op een afstandje van het centrum van Lamai. Maar via het strand is dit goed te lopen en anders is een taxi niet zo heel erg duur. En voor de kwaliteit van het resort had ik dat stukje lopen echt wel over.

• Verbleef: augustus 2011, reisde met vrienden