“Goede eten voor redelijke prijs”
Beoordeling van Don Tomate

Don Tomate
Geclassificeerd als nr. 8 van 20 Restaurants in Playa de Santiago
13 oktober 2017 beoordeeld

Wij hebben hier meerdere malen gegeten omdat we er achterkwamen dat we het hier eigenlijk het allerlekkerst vonden van alle restaurants aan de boulevard van Playa de Santiago.
De pasta's zijn genereus en erg lekker.
De pasta Scollio met zeevruchten heb ik nooit zo lekker gegeten als hier!
Erg vriendelijke bediening.

Sasha en Hans
Amsterdam

14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit geval niks mis mee, de italiaanse keuken beheerst men hier uitstekend. Als voorgerechten vitello tonato en garnales in knoflook, de vitello was een giga portie! Als hoofdgerechten gnocci met bief in wijnsaus en pasta met zeevruchten. Beide gerechten zijn een absolute aanrader. Behulpzame bediening het was druk en buiten zat alles vol, maar binnen no time plaatste men een binnentafel naar buiten!

30 juni 2016 beoordeeld

Dorpje oogt armoedig door de vele leegstand. Restaurant is verzorgd. Goede pizza met een lekkere salade. Mosselen op de pizza waren super vers. Ambiance kan beter door meer aan het uiterlijk te besteden. Eten is goed.

10 maart 2016 beoordeeld

Lekkere piza's en pasta's, goede wijn, vriendelijke bediening en leuk uitzicht op de haven. Verrukkelijke spaghetti met zeevruchten voor € 9,- , groot bord goed voor twee personen. De kwaliteit is al jaren constant goed, lage prijzen. Fijne plek om te lunchen.

Een TripAdvisor-lid
24 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant aan de haven met terras. We waren hier s avonds. Buiten Tl verlichting. Snelle bediening, eenvoudige maar lekkere pasta gegeten voor een goede prijs. Bediening is wat onpersoonlijk en mechanisch. Een keer proberen!

Reizigers die Don Tomate bekeken, bekeken ook

Playa de Santiago, La Gomera

In Don Tomate geweest? Deel je ervaringen!