“Het beste lamsrack ooit!”
Beoordeling van Orone

Orone
Geclassificeerd als nr. 5 van 22 Restaurants in Playa de Santiago
Keukens: Spaans
11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nooit geweten dat het zo mals zou kunnen zijn!. Mijn vrouw had geroosterde groenten vooraf en ik een vissoep. Beide overheerlijk. Als hoofgerechten hadden we stroganoff en lamsrack. Mijn vrouw vond het heerlijk en mijn lamsrack was werkelijk uitde kunst! Alle lof voor de zwitserse kok. Koppel hieraan eeen correcte en ook nog eens heel vriendelijke bediening, een goed glas wijn en het ruisen van de zee en je hebt een fantastische avond.de paella van andere gasten zag er ook super uit, dus hebben we meteen voor vrijdag een tafel en paella gereserveerd.

16 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant was niet onze eerste keus, maar hebben hier uiteindelijk echt lekker gegeten. Jammer dat we alleen een all inclusive menu konden kiezen. Mn het vlees ( stirloin) was heerlijk mals en smaakte prima. Alles bij elkaar toch het aanraden waard.

Daniel O, Director de Relaciones con Clientes van Orone, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2017

Buenas Erik674.

Gracias por su comentario. Gracias a ellos podemos crecer y mejorar nuestros servicios. Esperamos volverlo a ver por nuestro restaurante y que comparta con nosotros la experiencia gastronómica.

Saludos

16 januari 2017 beoordeeld

Verzorgd en lekker. Zalmtartaar goed bereid en lekkere vissoep. Vooral het lamsvlees heeft ons bekoord, voortreffelijke kwaliteit en heel lekker klaargemaakt, ook de gratin erbij was goed. Risotto met champignons was ook smakelijk. Goede bediening en zijn prijs waard. Zeker proberen. Hier staan professionals aan het fornuis. Zicht op zee is gratis!

1 november 2016 beoordeeld

Lekkere maar eerder huiselijke keuken. Mooi zicht op zee en haventje. Lekkere wijnen maar durf de Canarische wijnen te vragen.

20 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Top gegeten. Kaasfondue met lekkere salade. Gezellig en leuke bediening. Aanrader ongezellig te eten. Dicht bij strand.

Reizigers die Orone bekeken, bekeken ook

Playa de Santiago, La Gomera

In Orone geweest? Deel je ervaringen!