een stuitend gebrek aan communicatie vanwege de directie was ons deel.
Wij verbleven in een superior kamer, formule logies en ontbijt. Het hotel geeft aan dat er drie restaurants zijn waar je à la carte kan eten. Helaas was er gedurende die week in juli slechts één restaurant open en 's avonds reservatie verplicht. De andere twee waren niet open en in Playa Santiago gaan eten was voor ons geen optie. Voor de bars geldt helaas dezelfde opmerking. Onze conclusie: onderbezetting van het aantal gasten, dus dan maar de faciliteiten terugschroeven.... Daarenboven waren er ook asfalteringswerken bezig van de parkings, zodat de huurauto ergens in de buurt geparkeerd moest worden.
In tegenstelling met de vermelding in andere beoordelingen en in de eigen informatie in de hotelkamers, was ook hier het "reserveren" van ligbedden aan het zwembad ingeburgerd. Een zee van groene handdoeken was 's morgens je deel.
Vraag ook bij reservering een kamer op de eerste verdieping. Zoniet geeft je terras uit op de wandelwegen door het domein.
Het eiland heeft veel te bieden. Maar een tweede verblijf in hotel Jardin Tecina zit er wat ons betreft niet in. Wel een pluim voor de kok en het personeel van het à la carte restaurant.