“Verborgen wonder”

Geclassificeerd als nr. 1 van 20 Restaurants in Playa de Santiago
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten, maar je moet het weten zijn. Het ziet eruit als een barak, maar vergis u niet!

We hadden de huissalade en tonijnkroketjes (aanrader!!!)

23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige ligging aan zee, sfeervolle muziek,
Verse dagvis , vriendelijke bediening en correcte rekening

18 mei 2017 beoordeeld

Ligt wat achteraf maar heerlijk aan het strand. Veel lekkere gerechten op het menu dus waren van plan om nog eens terug te komen. Helaas waren ze vanaf de dag erna tot 16 juni gesloten ivm vakantie!

20 oktober 2016 beoordeeld

Ben er vanmiddag geweest, en heb de lokale verse vis mogen proeven, heerlijk ,geserveerd met verse groentjes,heel vriendelijk,ook de locals,en daarna rustig chillen met een lekker cerveca'ke, vlak bij de oceaan. keuken enkel van 12 tot 16u30 open.

7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet alleen een goed advies gekregen over hoe ik mij eigen sangria kon maken, maar ook heerlijk gegeten! De sardines waren een echte aanrader en dan heb ik het nog niet eens over de prijs.

Reizigers die La Chalana bekeken, bekeken ook

Playa de Santiago, La Gomera
Playa de Santiago, La Gomera

San Sebastián de la Gomera, La Gomera
Valle Gran Rey, La Gomera

San Sebastián de la Gomera, La Gomera

In La Chalana geweest? Deel je ervaringen!