“Culinair hoogtepunt van onze zomervakantie”
Beoordeling van Zoupa Restaurant

Zoupa Restaurant
Geclassificeerd als nr. 8 van 69 Restaurants in Skopelos Town
Keukens: Grieks, Mediterraan
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 september 2017 beoordeeld

Sfeervol ingericht, gerechten met zorg bereid en anders dan standaard. Na afloop nog drankje in de loungeset gedronken. Rustige sfeervolle muziek op achtergrond.

29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant aan een klein pleintje met twee restaurants. Wel in het centrum, maar het zit wat verborgen in een straatje boven de drukke hoofdstraat. Tzatziki Griekse salade en allebei een vleesgerecht. Prima in orde. Enige minpuntje was dat mijn gerecht ietsje warmer had gemogen. Maar evengoed erg smakelijk.

17 augustus 2017 beoordeeld

Restaurant met een leuke sfeer, maar het maakt zijn faam niet waar. Van de 4 personen had één van ons hier het best gegeten van de hele week. De andere 3 zetten hun menu op plaats 5 of 6 (van de 7 keer). De kipspies was verbrand, er was geen vegetarisch menu (lastig voor een vegetariër), dus maar een paar voorgerechten bij elkaar. De prijzen zijn fors. Kortom: voor ons was het slechts een éénmalig bezoek. Het is gewoon te duus voor wat je krijgt

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks het feit dat het geen zicht heeft op de haven is het hier super gezellig zitten. Het eten dat we bestelden was allemaal heel lekker, niets op aan te merken. Vriendelijke bediening.
Een aanrader als je in skopelos bent!

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een super aangename avond gehad! Zowel bediening, als gerechten als wijn, kon niet beter... de locatie is origineel, bij een industrieel pand, leuke terrassen!!!
Gerechten zijn verfijnd!!!
Als ik ooit de kans heb, kom ik zeker terug...

Reizigers die Zoupa Restaurant bekeken, bekeken ook

Skopelos, Sporaden

In Zoupa Restaurant geweest? Deel je ervaringen!