“Yamma”

Keukens: Diner, Grieks, Vis en zeevruchten
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker; zeer vriendelijk; correct en eerlijke bediening. Op einde van de kade gelegen, maar zeker de moeite waard tot het einde te wandelen. Aanrader.

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier heerlijk gegeten tijdens onze week in skopelos. Gezellig restaurant , tafeltjes langs het water met uitzicht op skopelos stad , hele vriendelijke bediening en een uitgebreide menukaart vlees ,vis ,vegetarisch en voor de liefhebber heerlijke wijnen. Kortom een aanrader!

31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor gelezen over dit restaurant. En het is absoluut een aanrader! De mensen zijn erg vriendelijk en willen alles voor je doen. Wij mochten later aan een ander tafeltje zitten, omdat we erg docht bij de deur zaten, ook zag mijn vriend dat andere mensen bij hun fles wijn mooie glazen kreeg, hij is wijnkenner en vroeg of dat ook voor ons geregeld kon worden, was allemaal geen probleem!

Bediening wil je ook graag adviseren in je keuze voor main course. En ze weten precies wat lekker is! Mijn vriend koos voor de grilled shrimps en ik voor pork with plums; een specialiteit op het eiland en ook een absolute aanrader!

Wij waren met zijn tweeën even een avondje zonder onze vrienden uiteten; en dankzij Muses was het ook een erg gezellige en romantische avond! Dankjewel!

29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten hier. Ietsje duurder dan gemiddeld in Griekenand, maar zeker de moeite waard om een keer te gaan eten. Je ziet op je bord al dat het met zorg is samengesteld en bereid. Super!

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie, top bediening, heerlijk eten en fantastische wijnen! Het enige restaurant waar we 2 x hebben gegeten tijdens onze vakantie!

Reizigers die The Muses bekeken, bekeken ook

Skopelos Town, Skopelos

In The Muses geweest? Deel je ervaringen!