“Top vakantie”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Silene Villas

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Lennart V
2 beoordelingen
“Top vakantie”
Beoordeeld op 17 oktober 2019 voor een verblijf in september 2019

Wij hebben in september echt een top vakantie gehad! Super fijne en rustige locatie. Het appartement is van alle gemakken voorzien en de rust is helemaal geweldig als je lekker wil relaxen. Als we weer naar Karpathos zouden gaan boeken we dit appartement zeker weer.

Datum van verblijf: september 2019
Esmiralda ...
“Fantastisch”
Beoordeeld op 30 september 2019 voor een verblijf in september 2019

Wij zijn 12 dagen bij Silene Villas geweest wat een fantastisch plek. Popi de eigenaresse is heel erg vriendelijk en geeft je leuke en goede tips om naartoe te gaan. Het appartement is van alles voorzien.

Zeker een aanrader! Als wij nog een keer terug gaan naar Karpathos verblijven wij zeker in Silene Villas.

Bedankt Popi !

Datum van verblijf: september 2019
Matin K
1 beoordeling
“Een fantastische accomondatie, met een prachtige omgeving”
Beoordeeld op 21 juni 2018 voor een verblijf in juni 2018

We zijn bij silene villas volledig tot rust gekomen. Een ontzettend mooi en schoon appartement met een prachtig uitzicht op de zee. Het appartement werd dagelijks zeer goed schoongemaakt. Het personeel is ontzettend vriendelijk. Ze staan voor je klaar met tips over de mooiste plekjes van het eiland alsook de leukste restaurantjes

Silene villas ligt prettig in Amoopi. Het toerisme is hier minder als in de hoofdstad. Dit was erg prettig. Er zijn leuke restaurantjes en stranden in de nabije omgeving van het appartement.
Het is wel een aanrader om een auto te huren.

Datum van verblijf: juni 2018
tvrooijen ...
Nieuwegein, Nederland
“Een fantastisch verblijf!”
Beoordeeld op 28 mei 2018 voor een verblijf in april 2018

Bij Selene Villas heb je een prachtig uitzicht van de omgeving en verblijf je in een schitterende villa! Popi geeft goede tips om Karpathos te ontdekken! Ze is heel behulpzaam en vriendelijk. Je komt er heerlijk tot rust en ze heeft een mooie tuin waar ik verse munt mocht plukken voor de thee. Ik heb volop genoten en zal nog vaak aan de mooie momenten terug denken!

Datum van verblijf: april 2018
jobl791
Niveau 2 bijdrager
7 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
“Heerlijke plek op een prachtig eiland”
Beoordeeld op 21 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

De villa's zijn een ideale uitgangspunt om een heerlijke vakantie op het eiland te hebben. Popi is een fantastische gastvrouw met goede tips voor het een lekker verblijf op het eiland. Een auto is aan te raden, omdat het eiland vele mooie stranden heeft, al is het dichtstbijzijnde strand ook erg mooi (en op loopafstand). Fijne schoonmaak en handdoeken service. Conclusie: opzoek naar een fijne, luxe plek met privacy op een eiland in Griekenland waar nog geen massa toerisme is, zoek dan niet verder.

Datum van verblijf: mei 2018
Experienc ...
“Top🖒”
Beoordeeld op 3 juli 2017 voor een verblijf in mei 2017

Voor de 3e keer op vakantie geweest in Karpathos. 1e keer Arkassa, 2e keer Pigadia en 3e keer Amoopi Silene villas. Deze laatste locatie was voor ons TOP! Deze luxueuze huisjes zijn van alles voorzien. Het is een rustige locatie met een prachtig uitzicht. Veel privacy! Poppi (eigenares) met haar lieve hondje Misty zorgt ervoor dat het de gasten aan niets ontbreekt. Ze is heel vriendelijk, hulpvaardig en discreet. Kortom, een plaats om tot rust te komen. Bij een volgend bezoek aan Karpathos wordt het zeker silene villas!

Datum van verblijf: mei 2017
Kees O
Hoofddorp, Nederland
Niveau 5 bijdrager
63 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 15 nuttige stemmen
“Gastvrije mooi gelegen villa”
Beoordeeld op 18 mei 2016 voor een verblijf in mei 2016

Prachtig uitzicht over de baai van Amoopi. Kalliopi is een zeer gastvrij en maakt het de gasten graag naar de zin. Wij wilden graag gaan fietsen, dus regelde zij dat er 2 mountainbikes gebracht werden. Mooie tocht in omgeving gemaakt, toen we met lekke band zaten heeft ze on weer laten ophalen.
De villa is sfeervol ingericht en heeft alles wat je nodig hebt tot Nespresso aan toe.

Datum van verblijf: mei 2016
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren