“Een fantastische accomondatie, met een prachtige ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Silene Villas

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Matin K
1 beoordeling
“Een fantastische accomondatie, met een prachtige omgeving”
Beoordeeld op 21 juni 2018 voor een verblijf in juni 2018

We zijn bij silene villas volledig tot rust gekomen. Een ontzettend mooi en schoon appartement met een prachtig uitzicht op de zee. Het appartement werd dagelijks zeer goed schoongemaakt. Het personeel is ontzettend vriendelijk. Ze staan voor je klaar met tips over de mooiste plekjes van het eiland alsook de leukste restaurantjes

Silene villas ligt prettig in Amoopi. Het toerisme is hier minder als in de hoofdstad. Dit was erg prettig. Er zijn leuke restaurantjes en stranden in de nabije omgeving van het appartement.
Het is wel een aanrader om een auto te huren.

tvrooijen ...
Nieuwegein, Nederland
“Een fantastisch verblijf!”
Beoordeeld op 28 mei 2018 voor een verblijf in april 2018

Bij Selene Villas heb je een prachtig uitzicht van de omgeving en verblijf je in een schitterende villa! Popi geeft goede tips om Karpathos te ontdekken! Ze is heel behulpzaam en vriendelijk. Je komt er heerlijk tot rust en ze heeft een mooie tuin waar ik verse munt mocht plukken voor de thee. Ik heb volop genoten en zal nog vaak aan de mooie momenten terug denken!

Job L
Niveau 2 bijdrager
7 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
“Heerlijke plek op een prachtig eiland”
Beoordeeld op 21 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

De villa's zijn een ideale uitgangspunt om een heerlijke vakantie op het eiland te hebben. Popi is een fantastische gastvrouw met goede tips voor het een lekker verblijf op het eiland. Een auto is aan te raden, omdat het eiland vele mooie stranden heeft, al is het dichtstbijzijnde strand ook erg mooi (en op loopafstand). Fijne schoonmaak en handdoeken service. Conclusie: opzoek naar een fijne, luxe plek met privacy op een eiland in Griekenland waar nog geen massa toerisme is, zoek dan niet verder.

Experienc ...
“Top🖒”
Beoordeeld op 3 juli 2017 voor een verblijf in mei 2017

Voor de 3e keer op vakantie geweest in Karpathos. 1e keer Arkassa, 2e keer Pigadia en 3e keer Amoopi Silene villas. Deze laatste locatie was voor ons TOP! Deze luxueuze huisjes zijn van alles voorzien. Het is een rustige locatie met een prachtig uitzicht. Veel privacy! Poppi (eigenares) met haar lieve hondje Misty zorgt ervoor dat het de gasten aan niets ontbreekt. Ze is heel vriendelijk, hulpvaardig en discreet. Kortom, een plaats om tot rust te komen. Bij een volgend bezoek aan Karpathos wordt het zeker silene villas!

Kees O
Niveau 5 bijdrager
58 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 15 nuttige stemmen
“Gastvrije mooi gelegen villa”
Beoordeeld op 18 mei 2016 voor een verblijf in mei 2016

Prachtig uitzicht over de baai van Amoopi. Kalliopi is een zeer gastvrij en maakt het de gasten graag naar de zin. Wij wilden graag gaan fietsen, dus regelde zij dat er 2 mountainbikes gebracht werden. Mooie tocht in omgeving gemaakt, toen we met lekke band zaten heeft ze on weer laten ophalen.
De villa is sfeervol ingericht en heeft alles wat je nodig hebt tot Nespresso aan toe.

Voerman20 ...
Nootdorp, Nederland
1 beoordeling
“Heerlijke locatie om tot rust te komen!”
Beoordeeld op 4 oktober 2015 voor een verblijf in september 2015

Net 1 week weer terug vanuit Amoopi en wat hebben wij het heerlijk gehad. Wij waren gelukkig door de referentie voorheen goed geïnformeerd over.Silene Villas en Amoopi. Wij hadden hoge verwachtingen en die klopten gewoon.
Het huis, douche, bed en keuken waren goed. Het terras met dompelbad was een heerlijke verkoeling na een wandeling vanaf de strand. En wat een uitzicht! Er zijn drie stranden op loop afstand. Wij hebben ons heel goed gered zonder auto, maar ben je slecht ter been, of wil je gewoon meer ondernemen is een auto wel nodig. Wij hebben leuke excursies (via TUi) gedaan en gingen naar Pigadia met de laatste bus vanuit Amoopi en met de taxi weer terug. Een heerlijk plek om tot rust te komen!
Popi was er als je haar nodig had en was zeer behulpzaam.

Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Mary M
Breda, Nederland
1 beoordeling
“Prima verblijf voor een geweldige vakantie”
Beoordeeld op 14 september 2015 voor een verblijf in juli 2015

Wij verblijven 2 weken bij Silene Villas. Alles was goed verzorgd. Wij hebben via Popi een auto gehuurd om het eiland te verkennen. Popi en haar moeder geven goede tips naar mooie stranden en restaurantje waar je lekker kunt eten. Het was een hele leuke vakantie.
En hebben genoten van het dompel bad en het uitzicht.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer?
Pluspunten: De vriendelijkheid zelfs de lieve poetsvrouw.
Reisgroep: Uitgebreide familie
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Mensen met huisdieren
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren