“Heerlijke plek op een prachtig eiland”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Silene Villas

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Job L
7 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
“Heerlijke plek op een prachtig eiland”
Beoordeeld op 21 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

De villa's zijn een ideale uitgangspunt om een heerlijke vakantie op het eiland te hebben. Popi is een fantastische gastvrouw met goede tips voor het een lekker verblijf op het eiland. Een auto is aan te raden, omdat het eiland vele mooie stranden heeft, al is het dichtstbijzijnde strand ook erg mooi (en op loopafstand). Fijne schoonmaak en handdoeken service. Conclusie: opzoek naar een fijne, luxe plek met privacy op een eiland in Griekenland waar nog geen massa toerisme is, zoek dan niet verder.

Een TripAdvisor-lid
“Top🖒”
Beoordeeld op 3 juli 2017 voor een verblijf in mei 2017

Voor de 3e keer op vakantie geweest in Karpathos. 1e keer Arkassa, 2e keer Pigadia en 3e keer Amoopi Silene villas. Deze laatste locatie was voor ons TOP! Deze luxueuze huisjes zijn van alles voorzien. Het is een rustige locatie met een prachtig uitzicht. Veel privacy! Poppi (eigenares) met haar lieve hondje Misty zorgt ervoor dat het de gasten aan niets ontbreekt. Ze is heel vriendelijk, hulpvaardig en discreet. Kortom, een plaats om tot rust te komen. Bij een volgend bezoek aan Karpathos wordt het zeker silene villas!

Kees O
Niveau 5 bijdrager
53 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 13 nuttige stemmen
“Gastvrije mooi gelegen villa”
Beoordeeld op 18 mei 2016 voor een verblijf in mei 2016

Prachtig uitzicht over de baai van Amoopi. Kalliopi is een zeer gastvrij en maakt het de gasten graag naar de zin. Wij wilden graag gaan fietsen, dus regelde zij dat er 2 mountainbikes gebracht werden. Mooie tocht in omgeving gemaakt, toen we met lekke band zaten heeft ze on weer laten ophalen.
De villa is sfeervol ingericht en heeft alles wat je nodig hebt tot Nespresso aan toe.

Voerman20 ...
Nootdorp, Nederland
1 beoordeling
“Heerlijke locatie om tot rust te komen!”
Beoordeeld op 4 oktober 2015 voor een verblijf in september 2015

Net 1 week weer terug vanuit Amoopi en wat hebben wij het heerlijk gehad. Wij waren gelukkig door de referentie voorheen goed geïnformeerd over.Silene Villas en Amoopi. Wij hadden hoge verwachtingen en die klopten gewoon.
Het huis, douche, bed en keuken waren goed. Het terras met dompelbad was een heerlijke verkoeling na een wandeling vanaf de strand. En wat een uitzicht! Er zijn drie stranden op loop afstand. Wij hebben ons heel goed gered zonder auto, maar ben je slecht ter been, of wil je gewoon meer ondernemen is een auto wel nodig. Wij hebben leuke excursies (via TUi) gedaan en gingen naar Pigadia met de laatste bus vanuit Amoopi en met de taxi weer terug. Een heerlijk plek om tot rust te komen!
Popi was er als je haar nodig had en was zeer behulpzaam.

Reisgroep: Partner
Mary M
Breda, Nederland
1 beoordeling
“Prima verblijf voor een geweldige vakantie”
Beoordeeld op 14 september 2015 voor een verblijf in juli 2015

Wij verblijven 2 weken bij Silene Villas. Alles was goed verzorgd. Wij hebben via Popi een auto gehuurd om het eiland te verkennen. Popi en haar moeder geven goede tips naar mooie stranden en restaurantje waar je lekker kunt eten. Het was een hele leuke vakantie.
En hebben genoten van het dompel bad en het uitzicht.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer?
Pluspunten: De vriendelijkheid zelfs de lieve poetsvrouw.
Reisgroep: Uitgebreide familie
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Mensen met huisdieren
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Carolien5 ...
Rotterdam, Nederland
6 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Geweldig!”
Beoordeeld op 29 mei 2015 voor een verblijf in mei 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Droomplek op Karpathos, fantastische eigenaren, een (kleine) villa met een supergroot terras en magnifiek uitzicht!
Silene, we love you!!!!

Hilversum, Nederland
5 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Luxe huis met goede service van het vriendelijke eigenaren”
Beoordeeld op 23 mei 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

We genoten van het verblijf in Silene Villas. Een groot huis, met luxe, met prachtig uitzicht en elk huis beschikt over een eigen dompelbad. Het huis wordt elke dag schoongemaakt, we kregen elke dag nieuwe handdoeken en de eigenaren ( moeder en dochter) zijn altijd beschikbaar voor goede adviezen en een gezellig praatje.

Het is een wandeling van 15 minuten naar de prachtige stranden van Amoopi. Karpathos stad is, met de auto, op 10 minuten afstand. Amoopi en Silene Villas zijn een perfecte plek voor het verkennen van het eiland.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.nl.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren