“Eten was goed”

Geclassificeerd als nr. 6 van 13 Restaurants in Amoopi
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk tentje met prive zwembad. Het was goed maar heb in griekenland echt wel lekkerder gegeten. Bediening is zoals altijd vriendelijk. Had ijs als dessert alleen de chocoladesaus was niet lekker werd te taai

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nina was een van de weinige restaurants die al open waren in Amoopi. Vriendelijke bediening. Eten smaakte goed, meerdere keren hier gegeten.
Ook verhuren ze auto’s voor een goede prijs.

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk alles wat we gegeten hebben, was heerlijk! Iedere dag hebben ze specials, zoals beef stifado , super lekker ! Aardige bediening en uitzicht op zee, vlakbij ons hotel. Zeker de moeite waard!

14 september 2017 beoordeeld

Leuke en toegankelijke eettent met leuk uitzicht, alleen was het eten echt van mindere kwaliteit. Jammer!

3 juli 2017 beoordeeld

Wij hebben hier een week lang heerlijk gegeten en gezwommen.

Personeel is erg vriendelijk en de eigenaar zeer gastvrij en persoonlijk, was ook erg gek op ons dochtertje (3 maanden) ga vooral zo door!

Heerlijke grieks eten en met elke dag een specialiteit van het huis zo hebben wij heerlijke tonijn en stifado gegeten op wens maken ze klaar, wat je wilt eten.

Laat je verrassen door de eigenaar en je weet zeker dat je lekker eet.

Reizigers die Taverna Nina bekeken, bekeken ook

In Taverna Nina geweest? Deel je ervaringen!