Beoordeeld op 29 mei 2019 via mobiele applicatie

Geweldig appartement. Modern ingericht met mooie box springs. Uitgebreide keuken met wasmachine en goede douche. Alles is super schoon en t uitzicht mooi vanaf terras. Stranden dichtbij en eet tentjes ook.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

Villa Reina is in alles wat je zoekt voor een strand en relax vakantie, geweldig appartement van alle gemakken voorzien, stijlvol, sfeervol en fraai ingericht met oog voor luxe en van alle gemakken voorzien, waarin het heerlijk thuis komen is. Diverse Strandjes op loopafstand (ca 6 baaien variërend van steen tot kiezel tot zand) Wij als gezin (2 kids 1 van 7 en 1 van 5) houden ervan om het zelf te maken op vakantie en dingen te ontdekken van strandjes tot plaatsen en restaurants en dat kan op Karpathos geweldig, dus ga erop uit naar Apella, Lefkos, Amoopi Beach, Skala voor een milkshake, Pigadia en bezoek dan vooral de fraaie Turquise winkel met NL eigenaresse. Als laatste stippen wij ook graag de aanwezigheid van Suzanne aan, wat een fijn mens vol liefde voor het eiland en haar gasten! Zij is de kers op de taart wat Villa Reina betreft! Wij hopen hier in ieder geval gauw weer terug te komen en houden voor nu (aug) de Karpathos vibe nog even vast!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Een zeer mooi appartement met een geweldig uitzicht! Modern en van alle gemakken voorzien. Ruim terras. Heerlijk bed.
Op loopafstand van de baaitjes. Er loopt een mooi pad langs de kust.
Een echte aanrader!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 7 februari 2018 via mobiele applicatie

In het voorjaar zijn op zoek geweest naar een plek waar wij nog nooit zijn geweest. Wij waren verast door de erg goede waardering van Villa Rena op Karpathos. Nou daar hebben we geen spijt van gehad. Wat een ontvangst en wat een mooi en volledig ingerichte appartement.Heerlijke bedden en alles super schoon.Ook was Susanne er toen mijn vrouw problemen krijg met haar gezondheid. Een ambu geregeld en bijna de hele morgen bijstand met koffie en het helpen met de vertaling van wat er met mijn vrouw aan de hand was. Nogmaals onze hartelijke dank. Verder was het een eiland en een appartement waar we zeker nog een keer terug komen.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 14 september 2017

Susanne is de Nederlandse eigenaresse van dit prachtige appartementen complex op Karpathos. Zij ontvangt al haar gasten met koffie en zelfgemaakte (en ook heerlijke) cake. Het appartement dat wij hadden was ontzettend groot, heel schoon, had uitzicht op de zee en was van alle gemakken voorzien (denk o.a. aan: oven, wasmachine, broodrooster, strijkplank). Hoewel je echt op jezelf staat en het dus geen hotel is, lijkt het wel zo door alle services die Villa Reina biedt. Het appartement wordt dagelijks schoongemaakt en ook voor handdoeken en beddengoed wordt gezorgd. De ligging van het appartementen complex is zeer goed. Aan alle kanten is uitzicht op zee en het is ongeveer 15 minuten lopen naar leuke restaurantjes en cafeetjes. De taxi naar Karpathos stad is trouwens ook heel goed te doen! Wij hebben een perfecte vakantie gehad en raden iedereen die op zoek is naar rust, luxe en authenthiek Griekenland om naar Villa Reina op Karpathos te gaan! En Susanne, bedankt voor alles! Je bent geweldig!

Datum van verblijf: augustus 2017